تاریخ : 31 فروردین 3 03:42
3
حساب ترامپ در توئیتر و فیسبوک موقتا مسدود شد

حساب ترامپ در توئیتر و فیسبوک موقتا مسدود شد

  • کد خبر : 211348
  • 18 دی 99 13:57
حساب ترامپ در توئیتر و فیسبوک موقتا مسدود شد
توئیتر و فیسبوک در اقدامی حساب‌های دونالد ترامپ را به دلیل آشوب طرفدارانش در کنگره آمریکا موقتا مسدود کردند.

به گزارش شاخص، فیسبوک و توئیتر روز چهارشنبه حساب دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را پس از حمله طرفداران وی به ساختمان پایتخت برای اعتراض به انتخابات روی سیستم عامل خود موقتا مسدود کردند.

توئیتر گفت که حساب دونالد ترامپ را به مدت ۱۲ ساعت قفل کرده و برای اولین بار هشدار داده که ممکن است او را برای همیشه معلق کند. این شرکت گفت که قفل موقت نشان دهنده نقض قوانین توئیتر توسط ترامپ است.


بیشتر بخوانید


توئیتر گفت: "ما سه توئیت ترامپ که به دلیل نقض مکرر و شدید سیاست یکپارچگی مدنی در اوایل امروز ارسال شده بود را حذف کردیم. این بدان معنی است که پس از حذف این توئیت‌ها، حساب realDonaldTrump به مدت ۱۲ ساعت قفل خواهد شد. اگر توئیت‌ها حذف نشوند، حساب قفل خواهد شد. " توئیتر افزود که تخلفات آینده منجر به تعلیق دائمی حساب realDonaldTrump خواهد شد.

حساب ترامپ در توئیتر و فیسبوک موقتا مسدود شد

پس از حذف ویدئویی که ترامپ در صفحه فیسبوک خود برای طرفداران خود که در آشوب شرکت داشتند منتشر کرده بود، فیسبوک از ارسال هر پستی توسط ترامپ به مدت ۲۴ ساعت در سیستم عامل خود جلوگیری کرد. ترامپ همچنین با انسداد ۲۴ ساعته اینستاگرام متعلق به فیسبوک روبرو خواهد شد.

فیسبوک در توئیتی گفت: "ما دو مورد نقض سیاست را علیه صفحه ترامپ ارزیابی کرده ایم که منجر به بلوک ۲۴ ساعته ویژگی‌ها می‌شود، به این معنی که وی در این مدت توانایی ارسال پست در حساب خود را از دست خواهد داد. "

حساب ترامپ در توئیتر و فیسبوک موقتا مسدود شد

سخنگوی فیسبوک، اندی استون بلافاصله به سوالات در مورد اینکه آیا ترامپ در صورت ادامه نقض سیاست‌های فیسبوک می‌تواند با تعلیق دائمی مواجه شود، پاسخی نداد.

این اعلامیه تشدید عمده هر دو شرکت رسانه‌های اجتماعی علیه حساب ترامپ است و به درخواست‌های گروه‌های مدنی مبنی بر ممنوع شدن ورود ترامپ از این سیستم عامل‌ها پاسخ می‌دهد.

حساب ترامپ در توئیتر و فیسبوک موقتا مسدود شد

انتهای پیام/1100

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/211348

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.