تاریخ : 05 اردیبهشت 3 19:00
3
بازی استقلال و پرسپولیس/ دوئل جذاب سرخابی‌ها درون دروازه

بازی استقلال و پرسپولیس/ دوئل جذاب سرخابی‌ها درون دروازه

  • کد خبر : 211406
  • 22 دی 99 09:54
بازی استقلال و پرسپولیس/ دوئل جذاب سرخابی‌ها درون دروازه
دروزاه‌بانان تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس پیش از آغاز دربی ۹۴ در شرایط ایده آلی قرار دارند.

به گزارش شاخص، دربی ۹۴ در شرایطی قرار است امروز ۲۲ دی ماه در ورزشگاه آزادی برگزار شود که دروازه‌بانان اصلی استقلال و پرسپولیس در چند بازی اخیر ستاره تیم‌های خود بوده‌اند و حالا قرار است اولین دربی بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال را تجربه کنند.

رشید مظاهری ۳۱ سال دارد و با درخشش درون دروازه تیم فوتبال ذوب‌آهن شناخته شد و حتی توانست به پیراهن تیم ملی ایران برسد. او که لیگ نوزدهم به تیم تراکتور منتقل شد اما در نهایت پیش از اتمام فصل قراردادش را با تیم تبریزی فسخ کرد تا با پیوستن به تیم استقلال تبدیل به یکی از بهترین خرید‌های چند سال اخیر آبی پوشان شود.

بازی استقلال و پرسپولیس/ دوئل جذاب سرخابی‌ها درون دروازه

حامد لک ۳۰ سال دارد و مانند مظاهری بعد از پشت سر گذاشتن دوران خوبی در تیم‌های مختلف موفق شده است جای خالی علیرضا بیرانوند را در تیم پرسپولیس پر کند. او فصل قبل مانند مظاهری در تبریز حضور داشت، اما در تیم ماشین سازی. لک با عملکرد خوب خود به بقای ماشین سازی در لیگ برتر کمک کرد.

این ۲ دروازه‌بان با کیفیت فوتبال کشورمان در شرایطی در دربی باید رو در روی هم قرار بگیرند که هر ۲ اولین دربی خود را تجربه می‌کنند و از نظر آماری در این فصل عملکرد برابری داشته اند. استقلال ۹ بازی انجام داده و مظاهری در ۷ بازی فیکس بوده و در طرف مقابل لک هم در ۷ بازی در ترکیب ثابت پرسپولیس حضور داشته است. هر ۲ دروازه‌بان در ۵ بازی کلین شیت کرده اند میانگین گل خورده هر کدام ۰.۳ است.

دوئل لک و مظاهری در دربی ۹۴ بسیار جذاب خواهد بود

محسن سیدی مربی دروازه‌بانان که سابقه حضور در تیم فوتبال پرسپولیس را دارد در مورد عملکرد حامد لک در جمع سرخ‌پوشان گفت: حامد لک بعد از پیوستن به پرسپولیس روند رو به رشدی را طی کرده است و توانسته جای خالی علیرضا بیرانوند را درون دروازه سرخ‌پوشان پر کند. نکته‌ی حائز اهمیت این است که لک باید ثبات داشته باشد تا بتواند تاثیرگذار باشد. موضوع دیگری که دوست دارم به آن اشاره کنم این است که وقت کشی در شان تیم فوتبال پرسپولیس نیست و لک نیز باید به این موضوع توجه کند. دوئل لک و مظاهری در دربی ۹۴ بسیار جذاب خواهد بود.

مظاهری از نظر فنی و اخلاقی در سطح بالایی قرار دارد

او در مورد رشید مظاهری گفت: رشید مظاهری در تیم‌های ذوب‌آهن و تراکتور نیز عملکرد خوبی داشت و این روند را در تیم استقلال نیز ادامه داده است. او از نظر فنی و اخلاقی در سطح بالایی قرار دارد و در طول دوران حرفه‌ای اش ثبات داشته است. مظاهری توجهی به حاشیه‌ها ندارد و تمرکزش و به کار خودش است. شرایط امتیازی و جایگاه استقلال در جدول گویای عملکرد خوب این تیم و به خصوص رشید مظاهری است.

نقطه قوت پرسپولیس و استقلال، مظاهری و لک هستند

احد جمشیدیان بازیکن اسبق تیم استقلال در مورد نقطه قوت تیم‌های استقلال و پرسپولیس در دربی گفت: نقطه قوت ۲ تیم حامد لک و رشید مظاهری هستند، چون در هفته‌های اخیر عملکرد قابل قبولی داشته اند. استقلال در خط حمله تیم خطرناک‌تر و بُرنده تری است.

بازی استقلال و پرسپولیس/ دوئل جذاب سرخابی‌ها درون دروازه

لک پرسپولیس را از شکست مقابل سپاهان نجات داد

سید مهدی سیدصالحی که سابقه حضور در ۲ تیم استقلال و پرسپولیس را دارد در خصوص نقش دروازبان‌های ۲ تیم در این مسابقه گفت: در بازی گذشته پرسپولیس مقابل تیم سپاهان موقعیت‌هایی که حامد لک دفع کرد باعث شد قرمز‌ها شکست نخورند. رشید مظاهری مقابل آلومینیوم اراک ۲ موقعیت خوب را از تیم حریف گرفت. دروازه بان این ۲ تیم نقش زیادی در دربی خواهند داشت.

عملکرد لک و مظاهری باعث تقویت تیم ملی می شود

نیما نکیسا دروازه بان سابق پرسپولیس درباره شرایط کنونی دروازه بانان ۲ تیم پرسپولیس و استقلال گفت: هر دو دروازه‌بان در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و باعث تقویت تیم ملی می‌شوند. حامد لک بهترین دروازه بان آسیا شده است و رشید مظاهری هم در بازی‌های گذشته استقلال به خصوص بازی با گل گهر یک چهره آماده از خود به نمایش گذاشت، امیدوارم این ۲ دروازه بان در دربی هم عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش بگذارند و با واکنش‌های خوب جذابیت‌های بازی را بالا ببرند.

لک و مظاهری بهترین دروازه‌بانان فوتبال ایران هستند

بهتاش فریبا پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص تقابل حامد لک و رشید مظاهری گفت: هر ۲ دروازه بان جزو بهترین بازیکنان تیم خود در این فصل بوده اند. رشید مظاهری هم در تک به تک‌ها و خروج‌ها خوب بوده و در کل می‌توان گفت هر ۲ جزو بهترین دروازه بان‌های ایران هستند و اگر شرایط به شکلی پیش برود که فوتبال شناوری را شاهد باشیم نقش ۲ دروازه بان می‌تواند موثر باشد.

علی لطیفی کارشناس فوتبال کشورمان در مورد این ۲ دروازه بان گفت: حامد لک و رشید مظاهری هر ۲ در فرم ایده آلی قرار دارند و این موضوع باعث می‌شود رقابت خوبی برای رسیدن به پیراهن تیم ملی به وجود بیاید. این رقابت کمک می‌کند که دروازه بانان برای رسیدن به پیراهن تیم ملی تلاش بیشتری کنند. در این دربی هر ۲ دروازه‌بان تلاش می‌کنند علاوه بر درخشش در بازی و نتیجه گیری، بتوانند خودشان را به عنوان رقیبی برای علیرضا بیرانوند در تیم ملی معرفی کنند. این موضوع را به فال نیک می‌گیرم و یقین دارم رقابت این ۲ و پیشرفتی که در چند ماه اخیر داشته اند باعث می‌شود یک اتفاق مبارک در تیم ملی رخ دهد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/1100

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/211406

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.