تاریخ : 04 اردیبهشت 3 11:01
3
مدیرعامل شرکت طرح و توسعه همیاری قزوین:

تله‌سیژ قزوین قابلیت تبدیل به پاتوق ورزشی کشور را داراست/ استانداردسازی با تکیه بر توان بومی صورت گرفت

  • کد خبر : 211416
  • 23 دی 99 13:03
تله‌سیژ قزوین قابلیت تبدیل به پاتوق ورزشی کشور را داراست/ استانداردسازی با تکیه بر توان بومی صورت گرفت
مدیرعامل شرکت طرح و توسعه همیاری قزوین گفت: با حمایت‌های سرمایه گذاران و مدیران ارشد استانی این منطقه را می‌توان به پاتوق ورزشی کشور تبدیل کرد.

مجید سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی شاخص، درباره مجموعه تفریحی تله سیژ استان قزوین اظهار کرد: در اواخر دی ماه سال 98 استانداردسازی مجموعه تله سیژ به مجموعه شرکت همیاری واگذار شد که با دستورات ابلاغ شده فعالیت‌های لازم را آغاز کردیم.

وی افزود: با همکاری مجموعه‌های مختلف از جمله استان‌های تهران، اصفهان و مشهد اقدامات و رایزنی‌های لازم را آغاز کردیم و به دلیل اینکه اطلاعات جامعی در این باره نداشتیم با همکاری معاونت عمرانی استاندار قزوین برآورد هزینه‌های لازم را انجام دادیم و وارد مرحله توسعه سازی شدیم.

مدیرعامل شرکت طرح و توسعه همیاری استان قزوین ابراز کرد: در بهمن 98 پیشرفت‌های موثری در این راستا اتفاق افتاد و پس از اینکه شرکت بازرسی استاندارد، بازدید‌های لازم را انجام داد، از جزئی‌ترین موارد اشکال گرفته می‌شد که با حل مشکلات توانستیم پیشرفت‌های خوبی به دست آوریم اما متاسفانه در اسفند ماه با شیوع کرونا مواجه شدیم.

سلیمانی تاکید کرد: نهایتا در اردیبهشت ماه 99، از 34 مورد مشکلاتی که از مجموعه گرفته شده بود را برطرف کردیم و خوشبختانه توانستیم وارد مرحله بررسی قطعات شویم.

این مقام مسئول یادآور شد: در تعمیر قطعات با مشکلاتی از جمله تحریم‌ها مواجه شدیم اما این مسئله ما را ناامید نکرد و توانستیم با همکاری شهر صنعتی البرز،  قطعه‌سازی را انجام دهیم که خوشبختانه بیش از 90 درصد فعالیت‌های مربوط به استانداردسازی را توسط مجموعه‌های داخلی و با تکیه بر توانمندی‌های بومی انجام دادیم.

وی افزود: میانگین سنی افرادی که در  پروژه استانداردسازی مجموعه حضور داشتند زیر 35 سال است که این موضوع مایه افتخار ماست چراکه جوانانی در این جامعه در حال رشد هستند که می‌توانند در این حوزه و بومی‌سازی صنایع فعالیت کنند.

مدیر عامل شرکت طرح و توسعه همیاری استان قزوین عنوان کرد: در اواخر مرداد ماه سال جاری موفق شدیم کار استاندارسازی را تکمیل کنیم و اکنون پنج ماه است که مشغول ارائه خدمت به همشهریان هستیم و دستگاهی که در این مجموعه وجود دارد جزو 10 دستگاه برتر جهان است.

سلیمانی بیان کرد: با حمایت‌های سرمایه گذاران و مدیران ارشد استانی این منطقه را می‌توان به پاتوق ورزشی کشور تبدیل کرد چراکه استان قزوین دارای چشم‌انداز بسیار زیبایی در مقصد تله سیژ است و هم اکنون 70 درصد از اقدامات برای راه‌اندازی تله اسکی در این منطقه انجام شده و در اردیبهشت ماه بهره‌وری لازم انجام خواهد شد.

این مقام مسئول در پایان گفت: پیست دو هزار و 500 متری حرفه‌ای را در این مجموعه راه‌اندازی خواهیم کرد و خوشبختانه انتقال برق فشار قوی به مقصد این موقعیت مکانی، انجام شده است.

گفتنی است مجموعه تفریحی تله‌ سی‌یژ قزوین در ۱۵ کیلومتری جاده قزوین به رازمیان، ضلع شمال غربی راهدارخانه زرشک بهرام آباد در منطقه نمونه گردشگری کامان و زرشک واقع شده ‌است و دارای یک هزار و ۴۵۰ متر طول است.

انتهای پیام/1700

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/211416

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.