تاریخ : 09 فروردین 3 18:14
3
آیا رژیم شکلات برای کاهش وزن مفید است؟

آیا رژیم شکلات برای کاهش وزن مفید است؟

  • کد خبر : 211482
  • 29 دی 99 20:28
آیا رژیم شکلات برای کاهش وزن مفید است؟
به تازگی یک ادعا در کشور انگلیس مبنی بر اینکه رژیم غذایی شکلات به کاهش وزن کمک می‌کند، خبرساز شده است.

به گزارش شاخص،به نقل از روزنامه انگلیسی "اکسپرس"، چند روز پیش یکی از برنامه‌های مربوط به کاهش وزن شبکه ۴ تلویزیون انگلیس، شاهد حضور دو دوست به نام‌های هینا (۳۷ سال) و دروتی (۳۸ سال) بود که رژیم قهوه و شکلات را امتحان کرده‌اند.

این رژیم شکلات به نحوی بینندگان را مجذوب خود کرد که باورش سخت است؛ از این رو، وبسایت اکسپرس به منظور توضیح این رژیم غذایی خوشمزه و مبتنی بر شکلات گزارشی را ارائه کرده است که در ادامه می‌خوانید:

رژیم شکلات چیست؟

رژیم شکلات مبتنی بر خوردن شکلات تلخ در حد متوسط ​​است. مجریان این برنامه تلویزیونی توضیح دادند که این رژیم غذایی به آموزش دندان‌های شما برای از بین بردن شکلات کم قند تعلق دارد. دورتی قبل و بعد از هر وعده غذایی، از شکلات تلخ استفاده کرده است که بیش از ۷۰ درصد کاکائو و آنتی اکسیدان زیادی دارد. 

خوردن بیشتر "شکلات خوب" باید به شما کمک کند تا از خوردن "شکلات بد" دست بکشید. رژیم غذایی شکلات با الهام از کتاب دکتر ویل کلور در مورد خوردن شکلات و کاهش وزن صورت گرفته است؛ به گونه‌ای که یکی از مشتریان دکتر کلور از طریق این رژیم، توانسته بیش از ۴۵ کیلوگرم وزن خود را کم کند.

رژیم شکلات چیست و آیا واقعاً به کاهش وزن کمک می‌کند؟

این پزشک با این ایده خود خواسته تا افسانه مضر بودن شکلات را بشکند، زیرا شکلات در واقع پر از آنتی اکسیدان است که می‌تواند به شما در کاهش وزن کمک کند.

برنامه رژیم شکلات هشت هفته طول می‌کشد و می‌توانید با رعایت دو قانون کلی آن را امتحان کنید.

براساس این قوانین، باید روزانه یک اونس شکلات تلخ جامد مصرف کنید. شکلات تلخ باید با بیش از ۷۰ درصد آن کاکائو باشد و مقدار آن را باید تقسیم کنید تا کمی از آن را قبل وکمی را بعد از هر وعده غذایی بخورید.

آیا رژیم شکلات یک راهکار خوب است؟

رژیم شکلات به شرطی که غذای سالم بخورید و از قوانین پیروی کنید، برای کاهش وزن به خوبی عمل خواهد کرد. برنامه رژیم شکلات با هدف کاهش میل به شکر انجام می‌شود، بنابراین دورتی توانسته است قند و نوشیدنی‌های گازدار را ترک کند.

رژیم شکلات چیست و آیا واقعاً به کاهش وزن کمک می‌کند؟

دورتی موفق شد با پیروی از قوانین رژیم شکلات، فقط در طی دو هفته حدود ۴.۵ کیلوگرم از وزن خود را کم کند.

اگرچه رژیم شکلات برای دروتی مؤثر بود اما این روش برای کاهش وزن همه افراد روش درستی نیست، بنابراین متخصصان توصیه می‌کنند برای تهیه رژیم غذایی مناسب با متخصصان تغذیه مشورت کنید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/1100

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/211482

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.