تاریخ : 10 فروردین 3 05:15
3
محمدولی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

قیمت سکه ۳۰۰ هزار تومان افزایش یافت

  • کد خبر : 211515
  • 01 بهمن 99 22:36
قیمت سکه ۳۰۰ هزار تومان افزایش یافت
رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران گفت: قیمت طلا و سکه امروز افزایش یافت و نرخ هر قطعه سکه طرح قدیم به ۱۰ میلیون و ۴۲ هزار تومان رسید.

به گزارش شاخص،ابراهیم محمد ولی رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران در گفت وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آخرین وضعیت بازار طلا و سکه اظهار کرد: امروز قیمت هر قطعه سکه طرح قدیم نسبت به دو روز گذشته حدود ۳۰۰ هزار تومان افزایش یافت و ۱۰ میلیون و ۴۲ هزار تومان فروخته می‌شود.


وی افزود: مردم به علت عدم آشنایی به مسائل فنی، از خرید طلای آب شده و طلای خام خودداری کنند، همچنین برای خرید مصنوعات طلا، جواهر، نقره و سکه به واحد‌های صنفی دارای پروانه کسب مراجعه نمایند.
 

بیشتر بخوانید:


رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران مطرح کرد: نقره فلزی است که پس از فروش قابل خرید بوده و به چرخه تولید همانند طلا برمی گردد و سازندگان آن می‌توانند مصنوعات نقره جدید تولید کنند، ولی بدلیجات دیگر قابل بازگشت به چرخه تولید نیست و فلزات به کار رفته در آن بعضاً برای سلامتی و پوست می‌تواند مضر باشد، لذا این زیورآلات بدلی پس از خرید دیگر ارزش نداشته و قابل معامله نیست.

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران تصریح کرد: امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار ۹۹۷ هزار تومان، هر قطعه سکه طرح جدید ۱۰ میلیون و ۳۵۶ هزار تومان، طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۴۲ هزار تومان، نیم سکه ۵ میلیون و ۶۲۰، ربع سکه ۳ میلیون و ۶۰۸ و سکه‌ یک گرمی ۲ میلیون و ۲۰۶ هزار تومان در بازار‌های داخلی معامله شد.

انتهای پیام/1100
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
 
لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/211515

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.