تاریخ : 10 فروردین 3 00:51
3
اخبار پلیس قزوین؛

تخطی از سرعت مطمئنه وانت پیکان حادثه آفرید/ اسلحه های شکاری قاچاق در توقیف پلیس

  • کد خبر : 211551
  • 05 بهمن 99 10:01
تخطی از سرعت مطمئنه وانت پیکان حادثه آفرید/ اسلحه های شکاری قاچاق در توقیف پلیس
رئیس پلیس راه استان ازکشته شدن یک نفر ومجروح شدن یک تن دیگر بر اثر برخورد دو دستگاه وانت پیکان در محور قزوین –بوئین زهرا خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخص، گزیده‌ای از عملیات‌های پلیسی قزوین را در گزارش زیر می‌خوانید:

تخطی از سرعت مطمئنه وانت پیکان حادثه آفرید 

رئیس پلیس راه استان ازکشته شدن یک نفر ومجروح شدن یک تن دیگر بر اثر برخورد دو دستگاه وانت پیکان در محور قزوین –بوئین زهرا خبر داد. 

سرهنگ فرهاد ذاکری منش اظهار کرد: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع تصادف در محور"قزوین-بوئین زهرا بلافاصله نیروهای امدادی و کارشناسان پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند، یک خودروي پيكان وانت بر اثر لغزنده بودن مسیر با یک وانت دیگر که کنار جاده متوقف بوده برخورد کرده که متاسفانه راننده این خودرو در دم فوت و راننده خودروی دیگر مصدوم و روانه بیمارستان شده است.

ذاکری منش با بیان اینکه  علت اصلی این حادثه توسط کارشناسان تخطی از سرعت مطمئنه در جاده لغزنده اعلام شده است به رانندگان توصیه کرد: با سرعت مطمئنه و رعايت قوانين و مقررات رانندگی کنند و از هرگونه عجله و شتاب بي مورد پرهيز نمایند تا شاهد اينگونه حوادث تلخ و ناگوار نباشيم .

کشف خودروی سرقتی و دستگیری سارق حرفه ای درشهرستان البرز 

فرمانده انتظامي شهرستان البرز از كشف یک دستگاه خودروی پراید و دستگیری یک نفر سارق حرفه ای در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ بهرام منصوری در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر سرقت یک دستگاه خودروی پراید در بیدستان، موضوع در دستور كار مأموران کلانتری 13  این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام گشت زني هاي هدفمند در سطح حوزه استحفاظی خودرو مسروقه را شناسایی و راننده را در حالیکه قصد متواری شدن داشت با سرعت عمل ودر یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز با اشاره به اینکه متهم از سارقان حرفه ای خودرو می باشد بیان داشت : شهروندان با نصب تجهیزات ایمنی از به سرقت رفتن وسایل نقلیه خود پیشگیری کنند و در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به پليس 110 اطلاع دهند.

اسلحه های شکاری قاچاق در توقیف پلیس 

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری 2 نفر از اعضای باند قاچاق و کشف 12 قبضه اسلحه شکاری قاچاق درعملیات مشترک با پلیس استان مرکزی خبر داد. 

سرهنگ داود عبدالمالکی اظهار کرد: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت عمومی استان از فعالیت یک باند قاچاق اسلحه که قصد ورود تعدادی اسلحه شکاری قاچاق  با یک دستگاه خودروی پژو 405  از استان های مرزی به مقصد استاهای شمالی را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پس از اطلاع از اینکه  خودروی قاچاقچیان قصد تردد از محورهای مواصلاتی قزوین را دارد با همکاری پلیس استان مرکزی و انجام تحقیقات گسترده خودرو را در محور "قزوین-زنجان " شناسایی و متوقف کردند. 

جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در بازرسی های انجام شده از خودروی این باند قاچاق، 12  قبضه سلاح شکاری کشف و در این زمینه 2 نفر قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

 عبدالمالکی با تاکید بر برخورد جدی و قاطعانه پلیس با افرادی که بدون اخذ مجوز قانونی مبادرت به نگهداری سلاح می‌کنند از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق سامانه 110به پلیس اطلاع دهند.

کشف 10 تن چوب قاچاق در قزوین 

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از كشف 10 تن چوب قاچاق و توقیف دو دستگاه کامیون در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ بیژن خدایی اظهار کرد: روز گذشته مأموران انتظامی پاسگاه "رجایی دشت" هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به 2دستگاه کامیون حامل چوب مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند.

وی افزود : در بازرسي از خودروها ، 10 تن چوب قاچاق كشف شد که كارشناسان ارزش تقریبی چوب‌هاي كشف شده را بیش از 300 میلیون ریال برآورد كرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با بیان اینکه در این پرونده  2 متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند،خاطر نشان کرد:  قطع درختان موجب به تاراج بردن منابع طبيعي و تجاوز به حقوق ديگران است و از شهروندان انتظار داریم در صورت کسب اطلاعاتی مبنی بر قطع و قاچاق چوب مطلع مراتب را بلافاصله از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.

کشف بیش از 3 کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان البرز 

فرمانده انتظامي شهرستان البرز از کشف بیش از 3 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک ودستگیری یک نفر در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ بهرام منصوری اظهار کرد: در راستاي مبارزه بي امان با سوداگران مرگ و بدنبال خبر واصله مبني بر اينكه شخصی سابقه دار اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهر بیدستان می کند، مراتب در دستور کار ماموران 13 این فرماندهی قرار گرفت.

وی گفت: مأموران پس از انجام تحقیقات و محرز شدن صحت خبر واصله، پس از هماهنگی با مرجع قضایی، در یک عملیات منسجم و هماهنگ، وارد مخفیگاه متهم شده و در بازرسی از محل مقدار تقریبی 3 کیلو و 600گرم مواد مخدر از نوع تریاک و تعدادی آلات وادوات مصرف و توزین کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان "البرز" با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: برخوردبا سوداگران مرگ همواره از اولویت های جدی پلیس بوده و شهروندان هرگونه فعالیت مجرمانه افراد در این خصوص را از طریق سامانه 110 اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ 1300/ د

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/211551

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 3انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.