تاریخ : 10 فروردین 3 13:59
3
ویژه برنامه‌های صدا و سیمای مرکز قزوین در دهه فجر اعلام شد

ویژه برنامه‌های صدا و سیمای مرکز قزوین در دهه فجر اعلام شد

  • کد خبر : 211553
  • 05 بهمن 99 11:18
ویژه برنامه‌های صدا و سیمای مرکز قزوین در دهه فجر اعلام شد
مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: برنامه «خیابان انقلاب» از جمله ویژه برنامه‌های دهه فجر است که از روز دوازدهم تا بیست و یکم بهمن ماه روی آنتن می‌رود.

سعید انبارلوئی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر شاخص، در مورد برنامه‌های صدا و سیمای مرکز قزوین در دهه فجر اظهار کرد: سیمای این مرکز با ویژه برنامه‌های «خیابان انقلاب» و ویژه برنامه «روز22بهمن» در ایام دهه فجر میهمان مخاطبان خواهد بود.

وی افزود: برنامه «خیابان انقلاب» ویژه برنامه دهه فجر از روز دوازدهم تا بیست و یکم بهمن هرروز به مدت 60 دقیقه روی آنتن می‌رود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین تصریح کرد: این ویژه برنامه شامل بخش‌های مختلفی همچون انعکاس شور و نشاط انقلابی مردم استان، بخش گزارشی نمایش سخنان نسل‌های قبل و بعد از انقلاب در قاب تصویر، انعکاس خدمت رسانی و توانمندی‌های دستگاه‌های خدمات رسان قبل و بعد از انقلاب، تشریح روند تحولات انقلاب در استان، مسابقه با موضوع انقلاب و رویدادهای انقلاب در استان، معرفی شخصیت‌ها و رجال انقلابی استان قزوین است.

وی بیان کرد: «ویژه برنامه روز 22بهمن» هم به مدت 90دقیقه با پخش سرودهای انقلابی حاوی آهنگ‌ها و سرودهای خاطره‌انگیز روزهای پیروزی انقلاب و تصاویر سال‌های قبل راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن را منعکس می‌کند؛ سیمای مرکز قزوین همچنین در برنامه‌های زنده روزانه و شبانه همچون صبح بخیر قزوین، رنگ زندگی و چهلستون به موضوع دهه فجر می‌پردازد.

«حماسه پیروزی» ویژه برنامه 22بهمن از رادیو قزوین

انبارلوئی گفت: پخش سریال ارمغان تاریکی، سریال از نفس افتاده، جشنواره سینمایی ویژه فجر، مستند های آن سالها، در برابر طوفان، فیروزه، موزه عبرت و عصر خمینی(ره)؛ همچنین میان برنامه‌های نور هدایت، حافظه ما، موزه عبرت و قصه سینما، موشن گرافیک رهبر، سینمایی کودک، موشن گرافیک خاطرات رضاخانی، نوای مینودری و دوربین من رسانه من از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

وی در ادامه به برنامه‌های رادیو قزوین در دهه فجر اشاره و تصریح کرد: برنامه‌های «حماسه پیروزی» ویژه برنامه روز 22بهمن ساعت 9صبح به مدت 180دقیقه، «خاک مهرآئین» ویژه برنامه دهه فجر از دوازدهم تا بیست و دوم بهمن هرروز به مدت 60دقیقه ساعت17، «نمایش مبارزان» هم از یازدهم تا سی‌ام بهمن به تعداد 20نمایش 30دقیقه‌ای هرروز ساعت 14:30در این ایام تقدیم حضور مخاطبان می‌شود.

این مقام مسئول گفت: برنامه «حماسه پیروزی» ویژه برنامه روز 22بهمن است و رویکردی شاد و مفرح دارد که مبارزان انقلاب را هم در استان معرفی می‌کند؛ برنامه «خاک مهرآئین» هم شامل بخش‌های مختلفی همچون تشریح دستاوردهای علمی و فناوری استان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، بیان رویدادهایی از تحولات انقلاب در اماکن مختلف استان، پخش نمایش‌های کوتاه رادیویی مشتمل بر داستان‌هایی کوتاه که منبطق با فضای اجتماعی و سیاسی استان در دوران انقلاب است.

وی ابراز کرد: رادیو قزوین همچنین در برنامه‌های زنده روزانه و شبانه همچون زندگی سلام، کلبه مهر، تیک تاک و مستقیم آینده به موضوع دهه فجر می‌پرازد.

انبارلوئی همچنین به برنامه‌های تامین و پخش رادیو قزوین اشاره کرد و افزود: پخش مستند «تا همیشه ماندگار» معرفی شخصیت‌های تاثیرگذار در جریان انقلاب استان، پخش مستند «محل قرار» معرفی اماکن قزوین در ایام انقلاب، پخش مستند «شمس جاوید» زندگینامه حضرت امام خمینی(ره) و پخش آنونس و موسیقی‌های باکلام و بی‎‌کلام در دستور کار رادیو قزوین در ایام الله دهه فجر قرار دارد.

وی بیان کرد: خبر مرکز قزوین هم اطلاع رسانی و پوشش خبری برنامه‌های مناسبتی در ایام الله دهه فجر و تهیه حداقل شش گزارش از دستاوردهای انقلاب و پوشش خبری برنامه‌های مناسبتی برنامه‌های اعلامی در روز 22بهمن و گفتگوهای ویژه خبری با موضوع دهه فجر، پخش گزارش درباره معرفی شهدای شاخص انقلاب و معرفی توانمندی‌های استان در حوزه‌های مختلف در بخش‌های خبری شبکه‌های سراسری را منعکس می‌کند.

وی در پایان به تمهیدات اتخاذ شده از سوی معاونت فضای مجازی صداوسیمای مرکز قزوین اشاره و تصریح کرد: این معاونت هم برنامه‌هایی همچون طراحی صفحات ویژه ایام الله دهه فجر در وب سایت و صفحه مجازی مرکز، طراحی و پیاده‌سازی پویش‌های مردمی ویژه دهه فجر به صورت مشترک و تعاملی با هدف دریافت و انتشار آثار ارسالی مردمی در قالب‌های مختلف در تمامی شبکه‌های اجتماعی و پخش از قاب شبکه قزوین را برای این ایام تدارک دیده است.

انتهای پیام/1300

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/211553

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.