تاریخ : 06 اردیبهشت 3 04:33
3
خبر خوش بازیگر «نون خ» برای طرفداران این سریال

خبر خوش بازیگر «نون خ» برای طرفداران این سریال

  • کد خبر : 211561
  • 05 بهمن 99 21:58
خبر خوش بازیگر «نون خ» برای طرفداران این سریال
بازیگر سریال «نون. خ» گفت: خوشبختانه فصل اول و دوم سریال «نون. خ» با استقبال بی نظیری روبه‌رو شد، اما من به تمام مخاطبان قول می‌دهم که فصل سوم این سریال شاهکار بوده و به قول معروف می‌ترکاند.

به گزارش شاخص،کاظم نوربخش درباره کاراکتر «سلمان» در سریال «نون.خ» گفت:

سلمان کاراکتر بسیار شیرینی است، خودش را عقل کل می داند و همیشه از کتاب خواندن و باسواد بودن خود می گوید، اما همچنان خانواده نورالدین خانزاده وی را قبول ندارند زیرا همیشه مثل خروس بی محل است.

 لحظه به لحظه همکاری با سعید آقاخانی درس است، این تجربه برای من یک تجربه بی نظیر و عالی است، به شدت از حضور در این سریال لذت می برم.

خوشبختانه فصل اول و دوم سریال «نون.خ» با استقبال بی نظیری روبه‌رو شد اما من به تمام مخاطبان قول می دهم که فصل سوم این سریال شاهکار بوده و به قول معروف می ترکاند. من مطمئنم که مردم و مخاطبان در فصل سوم بی نهایت خواهند خندید.

واقعا شرایط بازی در دوران کرونا سخت بود، ما برای دوری از بیماری کرونا ماسک می زنیم و تمام پروتکلها رعایت می شوند اما باور کنید که گاها خود ماسک زدن هم مصیبتی بزرگ بوده و تحملش سخت می شود.

همه بازیگران «نون.خ» کشف سعید آقاخانی هستند، شخصا سالها در تئاتر بازی کردم و اولین بار است که توسط یک کارگردان بزرگ دیده شده ام، ساخت آثاری مثل «نون.خ» امکان شکوفایی و دیده شدن را برای بازیگرانی که مدتها تئاتر کار کرده و دیده نشده اند را فراهم می آورد. سعید آقاخانی باعث شد تا بتوانیم بالاخره خودمان را نشان بدهیم.

 
انتهای پیام/1100
منبع: ستاره ها
لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/211561

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.