تاریخ : 31 فروردین 3 11:29
3
قیمت لژیونر سرشناس برای حضور در ایران مشخص شد

قیمت لژیونر سرشناس برای حضور در ایران مشخص شد

  • کد خبر : 211604
  • 07 بهمن 99 21:58
قیمت لژیونر سرشناس برای حضور در ایران مشخص شد
هر بار هم که گوچی درخشش قابل توجهی در لیگ هلند و با پیراهن تیم زوله به نمایش می‌گذارد، بحث‌ها پیرامون پیوستنش به فوتبال ایران شدت می‌گیرد.

به گزارش شاخص،به نقل از اعتماد؛‌ قانون منع جذب بازیکن و مربی خارجی که از ابتدای فصل جدید وضع شده، شرایط بازار نقل‌وانتقالات فوتبال ایران را به هم ریخته است.

در این میان نام رضا قوچان‌نژاد ستاره سابق تیم ملی فوتبال هم بار‌ها شنیده شده است. هر بار هم که گوچی درخشش قابل توجهی در لیگ هلند و با پیراهن تیم زوله به نمایش می‌گذارد، بحث‌ها پیرامون پیوستنش به فوتبال ایران شدت می‌گیرد.

قوچان‌نژاد هفته گذشته موفق شد به عنوان یار تعویضی وارد زمین شود و در عرض ۱۲ دقیقه برای تیمش هت‌تریک کند. همین باعث شد گوچی دوباره به صدر اخبار فوتبالی بازگردد.

آن طور که از شایعات شنیده می‌شود، پرسپولیس جدی‌ترین خریدار قوچان‌نژاد است. سایر تیم‌های لیگ برتر هم اصلا بدشان نمی‌آید مهاجمی در سطح و کلاس قوچان‌نژاد را در تیم‌شان داشته باشند.

مخصوصا تراکتور که در به خدمت‌گیری ستاره‌های سابق و فعلی تیم ملی ید طولایی دارد. مدیر برنامه‌های گوچی شرکت ISM INTERNATIONAL است و مسعود شجاعی و اشکان دژاگه دو کاپیتان سابق تیم ملی که هم‌اکنون در تراکتور توپ می‌زنند نیز با همین شرکت همکاری می‌کنند و این یعنی رابطه خوبی بین مالک باشگاه تبریزی با مدیر برنامه‌های رضا وجود دارد. با تمام این تفاسیر به نظر می‌رسد موانعی در راه آمدن ستاره ۳۳ ساله زوله به ایران وجود داشته باشد.

در ابتدای فصل جاری و در جریان نقل‌وانتقالات وقتی صحبت از به خدمت‌گیری قوچان‌نژاد توسط تیم‌های لیگ برتر مطرح شد، داستان مخالفت همسر گوچی با حضور در ایران به گوش رسید. جدا از این مشکل، احتمالا بحث دستمزد و مبلغ قرارداد هم دردسرساز خواهد بود.

حدس دستمزد احتمالی درخواستی رضا قوچان‌نژاد در بازاری که مهاجم گل‌نزنش با رکورد ۵ گل زده در فصل قبل ۵ میلیارد تومان می‌گیرد چندان سخت نیست.

رقم ارزش قوچان‌نژاد در ترانسفرمارکت یک میلیون دلار تخمین زده شده که همین حالا معادل ۲۳ میلیارد تومان می‌شود. این احتمالا کف رقم درخواستی رضا برای بازی در لیگ برتر ایران خواهد بود.

همچنین اگر قانون قرارداد ریالی همچنان پا برجا مانده باشد، راضی کردن قوچان‌نژاد به دریافت دستمزدش بر اساس پول رایج ایران سخت به نظر می‌رسد. مخصوصا اگر بدانیم قوچان‌نژاد کسی است که تمام زندگی‌اش خارج از کشور است.

در این میان یک فاکتور دیگر هم می‌تواند تاثیرگذار باشد و آن هم لغو ممنوعیت جذب بازیکن و مربی خارجی است. اگر این اتفاق رخ بدهد احتمالا قوچان‌نژاد از تنها گزینه موجود مدیران تیم‌های ایرانی برای جذب یک مهاجم کلاس جهانی خارج و تبدیل می‌شود به یکی از گزینه‌های موجود و این کار را برای قرارداد بستن با گوچی راحت‌تر خواهد کرد.

انتهای پیام/1100
منبع: اعتماد
لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/211604

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.