تاریخ : 28 فروردین 3 16:40
3
مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین:

متخلفان اقتصادی در قزوین بیش از ۷۳۱ میلیارد ریال جریمه شدند

  • کد خبر : 211899
  • 02 اسفند 99 09:52
متخلفان اقتصادی در قزوین بیش از ۷۳۱ میلیارد ریال جریمه شدند
مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: از ابتدای امسال تاکنون متخلفان اقتصادی در استان به پرداخت بیش از ۷۳۱میلیارد و ۹۴۷ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

هوشنگ محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی شاخص، اظهار کرد: هشت هزار و ۷۳۹ پرونده از ابتدای سال جاری تاکنون با موضوع تخلفات صنفی، قاچاق کالا و ارزو بداشت، درمان و دارو در تعزیرات حکومتی قزوین تشکیل شد و مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی یادآور شد: پرونده های تشکیل شده بین 3 تا 10 روز در شعب تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی قرار گرفته است.

این مسوول همچنین افزود: از این میزان پرونده، هفت هزار و ۲۸۱ جلد مربوط به پرونده های کالا و خدمات و تخلفاتی نظیر گران فروشی،کم فروشی و عدم درج قیمت بر روی کالاها بوده است که در بازه زمانی سه روزه مورد رسیدگی قرار گرفته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین ادامه داد: ۷۴۰پرونده نیز در این مدت در زمینه قاچاق کالا و ارز تشکیل شده است که بیشتر آنها مربوط به مواد دخانی ،محصولات آرایشی-بهداشتی و پوشاک بوده است که در بازه زمانی ۱۰ روز رسیدگی شد.

وی یادآور شد: در مدت یاد شده همچنین ۷۱۸ پرونده در زمینه دارو و درمان تشکیل شده  و درصد عملکرد این اداره کل در رسیدگی به پرونده های این بخش نیز ۹۸ درصدبوده است.

این مسوول گفت: مقابله با تخلفات اقتصادی در راستای کمک به ثبات و آرامش بازار و حمایت از تولید داخلی از رویکردهای جدی تعزیرات حکومتی به شمار می رود.

انتهای پیام/ 1300

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/211899

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.