تاریخ : 31 فروردین 3 22:05
3
نوزاد رها شده در دوماهگی پس از ۷۳ سال مادرش را پیدا کرد

نوزاد رها شده در دوماهگی پس از ۷۳ سال مادرش را پیدا کرد

  • کد خبر : 211943
  • 04 اسفند 99 21:03
نوزاد رها شده در دوماهگی پس از ۷۳ سال مادرش را پیدا کرد
مادری که نوزادش را در دو ماهگی رها کرده بود، دوباره در ۹۳ سالگی توانست او را در آغوش بگیرد.

به گزارش شاخص،مادر الجزایری فرزند دوماهه خود را به دلیل خشونت همسرش ترک کرد و برای کار در خانه یک خانواده فرانسوی به فرانسه رفت و از زندگی همسر و پسرش عبدالرحمان کاملا بیرون رفت.

پسر تمام زندگی خود را بدون مادر گذراند، اما طبق آنچه در روزنامه‌ها گفته شده، پسر به دنبال مادرش می‌رفت، اما او را پیدا نمی‌کرد. حالا عبدالرحمان که ۷۳ ساله و پدربزرگ ده نوه است امید خود را از دست نداده و هنوز هم پی مادرش می‌گردد. او از حدود ۱۴ سالگی جستجو‌ها را شروع کرد و از عمه خود که با او در تماس بود کمک می‌گرفت و در بیشتر این ۵۹ سال جستجوی طاقت فرسا از یکی از پسرانش کمک گرفت تا اینکه فهمید مادرش در ۲۰۰ کیلومتری شهر دور تنیس در ایالت Chlef در شمال الجزایر و در شهر لیون در جنوب شرقی فرانسه زندگی می‌کند و ۹۳ ساله است و در خانه سالمندان زندگی می‌کند.


بیشتر بخوانید


عبدالرحمان پس از اطلاع از سکته مغزی مادرش، از ترس اینکه مبادا او را شوکه کند، از محل زندگی خود در بلژیک برای ملاقات او به شهر فرانسه رفت. عبدالرحمان می‌گوید: "مادرم از خانه مشترک با پدرم رفت، زیرا پدرم او را مورد ضرب و شتم قرار می‌داد و مرا نزد مادربزرگم می‌گذاشت، من در چهارده سالگی واقعیت را فهمیدم. " وی ادامه داد، "من هرگز امید برای پیدا کردن مادرم را از دست ندادم. چیزی در قلب من بود که همیشه به من می‌گفت که او هنوز زنده است. "

انتهای پیام/1100

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/211943

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.