تاریخ : 01 اردیبهشت 3 00:02
3
معاون سیاسی_امنیتی استاندار قزوین:

تعطیلی بازار و کمبود کالایی برای ایام عید نداریم/ مردم به اندازه خرید کنند

  • کد خبر : 212033
  • 11 اسفند 99 08:37
تعطیلی بازار و کمبود کالایی برای ایام عید نداریم/ مردم به اندازه خرید کنند
معاون سیاسی_امنیتی استاندار قزوین گفت:مردم بدانند که ما تاپایان سال هیچ تعطیلی در بازار نخواهیم داشت و کمبودی هم وجود ندارد و اگر مردم و اصناف همراهی کنند نیز این فعالیت‌ها را می‌توانیم داشته باشیم.

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی شاخص، درباره کنترل بازار اظهار کرد: برای پایان سال کالاهای اساسی به اندازه نیاز و حتی بیش از نیاز مصرف استان پیش‌بینی شده و در حال ذخیره‌سازی است؛ از جمله میوه که در سردخانه‌ها ذخیره می‌شود.

وی افزود: در بحث گوشت و مرغ هم مشکلی نداریم به طوری که دو برابر نیاز استان قزوین کشتار می‌شود؛ اما آن چیزی که از مردم انتظار داریم این است که به شایعات کمبود اقلام توجه نکنند.

معاون سیاسی_امنیتی استاندار تصریح کرد: به اندازه کافی کالاهای اساسی در سطح استان داریم اما گاهی می‌بینیم که به فروشگاه‌ها و مغازه‌ها برای خرید بیش از اندازه مراجعه می‌شود به طوری که برخی با تصور تعطیلی بازار در دو هفته پایانی سال یا کمبود کالا دست به این کار می‌زنند.

بازرسی‌های جدی در بازار شب عید انجام می‌شود

این مقام مسئول در ادامه بیان کرد: مردم بدانند که ما تاپایان سال هیچ تعطیلی در بازار نخواهیم داشت و کمبودی هم وجود ندارد و اگر مردم و اصناف همراهی کنند نیز این فعالیت‌ها را می‌توانیم داشته باشیم که البته تا قبل از ساعت ۹ شب باید تمامی اصناف تعطیل شوند.

حبیبی اذعان کرد: نظارت‌ها بر بازار قطعا جدی‌تر و کنترل‌ها در پایان سال بیشتر خواهد شد تا هم کمبودی در سطح بازار نداشته باشیم و همچنین این قیمت‌های کاذبی که گاهی در بازار عنوان می‌شود را شاهد نباشیم.

وی تاکید کرد: در بحث افزایش قیمت عواملی مانند مواد اولیه موثر است که از سمت کارخانه و تولیدکننده این افزایش اتفاق می‌افتد اما این گرانی‌ها باید منطقی و قانونی باشد و با برنامه‌ریزی صورت گیرد لذا سازمان‌های نظارتی و تعزیرات حکومتی ملزم هستند که کنترل‌های جدی بر قیمت‌ها را به ویژه در پایان سال داشته باشند.

انتهای پیام/ ۱۳۰۰

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/212033

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.