تاریخ : 31 فروردین 3 14:59
3
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته‌امداد استان اعلام کرد

تحقق یک سوم اشتغال قزوین توسط کمیته امداد

  • کد خبر : 212047
  • 11 اسفند 99 14:17
تحقق یک سوم اشتغال قزوین توسط کمیته امداد
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته‌امداد استان قزوین گفت: آنچه از سوی استانداری قزوین برای سال جاری برنامه‌ریزی شده ایجاد قریب به ۱۸هزار فرصت شغلی است که کمیته امداد یک سوم از اشتغال استان را متعهد شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی شاخص، سیدمرتضی دهقانی در نشست خبری که ظهر امروز(دوشنبه) در سالن جلسات کمیته امداد قزوین برگزار شد؛ اظهار کرد: در استان قزوین 84دستگاه متولی فرهنگسازی، آموزش و ایجاد اشتغال برای مردم استان هستند.

وی افزود: آنچه از سوی استانداری قزوین برای سال جاری برنامه‌ریزی شده ایجاد قریب به 18هزار فرصت شغلی در استان است که کمیته امداد یک سوم از اشتغال استان را متعهد شده و تاکنون بیش از 7هزار و 200فرصت شغلی برای جامعه هدف اجرا شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: سال گذشته نیز یک سوم اشتغال کشور را کمیته امداد ایجاد کرد که به تایید مقام معظم رهبری نیز رسیده است.

وی عنوان کرد: امسال نیز برنامه کمیته امداد به عنوان بال عاطفی نظام، تقویت مباحث اشتغال خواهد کرد؛ زیرا توانمندسازی خانواده‌های کم‌درآمد جامعه، مهمترین محور کاری کمیته امداد است.

بخش عمده‌ای از جامعه هدف کمیته امداد، ساکن روستاها هستند
دهقانی محمدآبادی  بیان کرد: هم اکنون نمایشگاهی با عنوان رویداد ملی "صنایع روستادوست" در سطح ملی در تهران دایر شده است و تقریبا سه هزار طرح از روستاییان و فارغ التحصیلان، مخترعین و مبتکرین به دبیرخانه صنایع روستادوست ارسال شد و از این سه هزار طرح ارائه شده 100 طرح در سطح کشور برگزیده شد که یک طرح برگزیده از استان قزوین بود.

وی یادآور شد: طرح برگزیده کشوری از استان قزوین مربوط به ساخت دستگاه اتوماتیک پوست کن پسته، گردو و بادام است که توسط نیاز‌پور از مخترعین و مبتکرین استان طراحی و ساخته شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین بیان کرد: نمایشگاه "صنایع روستادوست" روز گذشته توسط معاون امور روستایی ریاست جمهوری افتتاح شد و از روز یکشنبه تا پنجشنبه هفته جاری از ساعت 9صبح تا  17بعدازظهر در معرض دید عموم قرار گرفته است.

وی در پایان بیان کرد: بخش عمده‌ای از جامعه هدف کمیته امداد ساکن در روستاها هستند و بنا داریم به افرادی که تمایل دارند تسهیلات اشتغال برای خرید این دستگاه پرداخت کنیم و در الموت شرقی و غربی و طارم سفلی این دستگاه مستقر شود تا هم هزینه کمتری به روستاییان تحمیل شود و هم اینکه شغلی برای خانواده‌های تحت حمایت ایجاد شود.
انتهای پیام/ 1300/د
لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/212047

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.