تاریخ : 29 فروردین 3 00:36
3
لیگ برتر فوتبال

گل‌محمدی: وضعیت زمین و باد باعث بی‌کیفیتی بازی شد/ باید از ضربات ایستگاهی استفاده کنیم

  • کد خبر : 212109
  • 16 اسفند 99 21:39
گل‌محمدی: وضعیت زمین و باد باعث بی‌کیفیتی بازی شد/ باید از ضربات ایستگاهی استفاده کنیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به شرایط باد و وضعیت نامناسب زمین بازی پرموقعیت و جذابی را شاهد نبودیم.

به گزارش شاخص، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در هفته هفدهم لیگ برتر اظهار داشت: خیلی خوشحالیم از اینکه در این شهر خوب، زیبا و خاطره انگیز هستیم و باید یادی از شهدای دفاع مقدس کنیم. ان شالله روح همه آنها شاد  باشد.

وی افزود: با توجه به شرایط باد و وضعیت نامناسب زمین بازی پرموقعیت و جذابی را شاهد نبودیم. در این گونه مسابقات باید از ضربات ایستگاهی و اشتباهات حریف استفاده کنیم، اما دو تیم در کارهای دفاعی موفق بوه و اشتباه تأثیرگذاری به وجود نیامد. از طرفی از ضربات ایستگاهی خوبی که به دست آوردیم نتوانستیم استفاده کنیم. 

سرمربی تیم پرسپولیس تصریح کرد: بازی پرموقعیت و مهیجی را شاهد نبودیم. با توجه به شرایط این دیدار، یک امتیاز حق پرسپولیس و صنعت نفت بود، اما در این وضعیت خیلی مهم است اشتباه نکنیم. دروازه‌بان و دفاع تیم ما امروز عملکرد خوبی را پشت سر گذاشتند، اما باید از ضربات ایستگاهی و تک‌موقعیت‌ها خوب استفاده می‌کردیم که این اتفاق خوب رخ نداد و نتیجه مساوی شد. 

گل‌محمدی در مورد اینکه آیا عملکرد صنعت نفت عامل قطع روند بردهای متوالی پرسپولیس بوده، عنوان کرد: نفت تیم خوبی است که مربی خوب و بازیکنان با کیفیتی دارد، اما همانگونه که گفتم شرایط زمین به حدی بد بود که برخلاف اینکه تصور می‌کردم دو تیم بازی جذابی را به نمایش بگذرند، اما وضعیت زمین و شرایط باد سبب بی‌کیفیت شدن بازی شد. با این مسائل فکر می‌کنم بیشتر دیدارها در ورزشگاه تختی آبادان مساوی تمام شود.

انتهای پیام/1100

منبع: فارس

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/212109

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.