تاریخ : 01 اردیبهشت 3 11:39
3
پخش تصاویر خصوصی عروس جوان به خاطر کینه‌توزی داماد!

پخش تصاویر خصوصی عروس جوان به خاطر کینه‌توزی داماد!

  • کد خبر : 212118
  • 16 اسفند 99 23:28
پخش تصاویر خصوصی عروس جوان به خاطر کینه‌توزی داماد!
دامادی که تصاویر خصوصی دختر جوان را در فضای مجازی پخش کرده بود، بازداشت شد، ازدواج شاکی و متشاکی در شب عروسی بهم خورده بود.

به گزارش شاخص،خانمی جوان با مراجعه به پلیس فتا تهران مدعی شد تصاویر خصوصی وی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی پخش شده که در این راستا پرونده اولیه تشکیل شد.

شاکی در ادامه اظهاراتش گفت: با شخصی آشنا شدم و پس از گذشت مدتی قصد ازدواج را با یکدیگر داشتیم اما در شب عروسی با توجه به اختلافات و درگیری‌های دو خانواده همه چیز به هم خورد و از هم جدا شدیم و تمام تصاویری که از بنده در فضای مجازی پخش شده مربوط به همان زمان است. 

کارشناسان پلیس فتا تحقیقات خود را آغاز کردند و با در نظر گرفتن تمام جوانب و بررسی‌های تخصصی ادله دیجیتال موجود در پرونده، متهم را که همان داماد سابق بود، شناسایی کردند و پس از تشریفات قضائی وی در یکی از مناطق شمالی تهران دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.

مجرم پس از حضور در پلیس فتا تهران بزرگ ضمن قبول جرم خود گفت: قصد ازدواج را با شاکی داشتم که به علت اختلافات خانواده‌ها این ازدواج به هم خورد و من برای تلافی و انتقام از این خانواده دست به این کار زدم و تمام تصاویری که از شاکی داشتم را در فضای مجازی منتشر کردم.

سرهنگ داوود معظمی گودرزی؛ رئیس پلیس فتا تهران بزرگ با اعلام این خبر و ضمن هشدار به مجرمانی که با انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی کاربران با آبروی آنها بازی می‌کنند، گفت: سوءاستفاده از تصاویر شخصی و خصوصی در شبکه‌های اجتماعی یکی از شایع‌ترین جرائم حوزه فضای مجازی بوده و باتوجه به اینکه هرگونه مزاحمت و انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی افراد در فضای سایبری برابر قانون جرم محسوب می‌شود، پلیس فتا خود را موظف به برخورد قاطعانه با مجرمان و قانون‌شکنان دانسته و تمام توان خود را برای حفظ امنیت و آرامش شهروندان در فضای مجازی به کار خواهد گرفت. 

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/1100

منبع: باشگاه خبرنگاران پویا

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/212118

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.