تاریخ : 09 فروردین 3 16:07
3
باقری: ۳ وزنه بردار بانوی ایران در گروه A مسابقات آسیایی وزنه می‌زنند

باقری: ۳ وزنه بردار بانوی ایران در گروه A مسابقات آسیایی وزنه می‌زنند

  • کد خبر : 212434
  • 21 فروردین 0 12:17
باقری: ۳ وزنه بردار بانوی ایران در گروه A مسابقات آسیایی وزنه می‌زنند
نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری با اشاره به بهبود رکوردهای بانوان ایرانی از وزنه زدن سه تن از آنها در گروه A مسابقات قهرمانی آسیا خبر داد.

به گزارش شاخص، داوود باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با اشاره به همکاری ایفمارک ایران مال با فدراسیون وزنه‌برداری اظهار داشت: آنها اسپانسر پزشکی ورزشی ما شده و قرار است تا بازی‌های المپیک به آقایان و خانم‌های وزنه بردار ما خدمات بدهند. خوشبختانه ایفمارک از امکانات بسیار خوبی برخوردار است و تجهیزات پیشرفته‌ای برای ما دارد. می توانیم آسیب‌دیدگی‌های‌مان آنجا پیگیری کنیم و در بحث ریلکسیشن و اختلالات خواب نیز می‌توانیم از امکانات ایفمارک استفاده کنیم. ایفمارک قرار است تا المپیک فدراسیون وزنه‌برداری را به صورت رایگان ساپورت کند.

وی ادامه داد: کادرفنی و وزنه‌برداران ما از این تسهیلات ویژه خیلی راضی هستند و مهم تر اینکه این مجموعه نزدیک فدراسیون هست و آنها در شرایط کرونا تسهیلات ویژه‌ای در اختیار ما قرار دادند. من فکر می‌کنم دغدغه‌ها کمتر شده است.

بیشتر بخوانید



رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه‌برداری با تاکید بر اینکه وضعیت دختران وزنه‌بردار ایران خیلی بهتر از گذشته شده، خاطرنشان کرد: خانم‌ها در 2 هفته گذشته خیلی رشد خوبی از نظر رکوردی داشتند. البته زود است در مورد کسب مدال صحبت کنیم اما همانطور که آقای خورشیدی هم گفتند، لااقل سه نفر از مجموع 5 بانوی اعزامی ما به قهرمانی آسیا در گروه A رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/1100

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/212434

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.