تاریخ : 09 فروردین 3 18:56
3
گزارش|

لیگ قهرمانان آسیا| فولاد ایران - العین امارات؛ نبرد تفنگ بادی و ژ - ۳

  • کد خبر : 212438
  • 21 فروردین 0 12:45
لیگ قهرمانان آسیا| فولاد ایران - العین امارات؛ نبرد تفنگ بادی و ژ - ۳
تیم فولاد ایران امشب در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف العین امارات خواهد رفت.

به گزارش شاخص،لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۱ در حالی از امشب رسماً برای فوتبال ایران آغاز می‌شود که از ساعت ۲۰:۲۰ فولاد خوزستان در مرحله پلی آف به مصاف العین امارات خواهد رفت.

فولاد که با جواد نکونام نتایج مطلوبی در لیگ ایران کسب کرده است به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی‌اش نتوانست آنطور که می‌خواهد یارگیری کرده و تیمش را با جذب بازیکنان مورد نیاز تقویت کند تا به نوعی با دست‌های بسته مقابل نماینده نامدار و عنوان دار امارات که قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را در کارنامه دارد به میدان برود.

العین همواره در سال‌های گذشته حریفی گلوگیر برای نمایندگان کشورمان بوده و هست که یکی از نتایج رویارویی نمایندگان ایران، شکست تلخ شش بر یک استقلال مقابل این تیم بود.

نکونام در اظهار نظری جالب در خصوص این دیدار عنوان کرده بود: اینکه پنجره نقل و انتقالاتمان بسته ماند باعث تاسف و ناراحتی است و نتوانستیم تجدید قوا کنیم. تیم‌هایی که در نیم فصل دوم موفق می‌شوند تیم‌هایی هستند که یارگیری و خودشان را تقویت می‌کنند، اما ما محروم بودیم و نتوانستیم یارگیری کنیم. به قول غلامحسین پیروانی متاسفانه جنگ ما در آسیا جنگ تفنگ بادی با ژ -۳ است. می‌رویم که با تفنگ بادی حریف را از پا در بیاوریم.

البته در ابتدا قرار بود این مسابقه به میزبانی ایران برگزار شود، اما در نهایت کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبانی را از فولاد خوزستان گرفت تا این دیدار به میزبانی ورزشگاه فیصل بن فهد عربستان برگزار شود. فولاد در صورت عبور از این دیدار دشوار و صعود به مرحله بعد باید در گروه D، با تیم‌های السد قطر، النصر عربستان، الوحدات اردن بازی کند.

فولاد پیش از این سه بار در لیگ قهرمانان حضور داشته و تنها یکبار موفق به صعود از گروهش شده است. 

شاگردان نکونام در حال حاضر ١٨ بازی در لیگ برتر ایران انجام داده‌اند که شش پیروزی، ٩ تساوی و ٣ شکست، کسب کرده‌اند. شاگردان نکونام همچنین آمار ١٧ گل زده و ١١ گل خورده را به ثبت رسانده اند و با ٢٧ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارند.

در آن سوی میدان العین امارات اصلا وضعیت خوبی ندارد. آن‌ها سال گذشته با چهارمی در لیگ امارات جواز حضور در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را کسب کردند. العین در این فصل چند هفته مانده به پایان لیگ امارات، ششم است و امیدی برای حضور در لیگ قهرمانان فصل بعد نیز ندارند. العینی ها در ٢٣ بازی گذشته خود، ١٠ پیروزی، ٧ تساوی و ۶ شکست داشته‌اند. آن‌ها همچنین آمار ٣٧ گل زده و ٣٠ گل خورده را به ثبت رسانده‌اند.

شاگردان پدرو امانوئل پرتغالی در پایان هفته بیست و سوم در رده ششم قرار دارند و فاصله‌شان با صدر جدول ١٣ امتیاز است. این تیم در آخرین بازی‌اش قبل از دیدار با فولاد، سه بر یک به النصر باخت.

انتهای پیام/1100

منبع: میزان

 

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/212438

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.