تاریخ : 06 اردیبهشت 3 08:00
3
معاون امور عمرانی استاندار قزوین:

بیش از ۱۸هزار خودروی ناقض محدودیت‌های تردد شبانه در قزوین جریمه شدند

  • کد خبر : 212697
  • 06 اردیبهشت 0 15:12
بیش از ۱۸هزار خودروی ناقض محدودیت‌های تردد شبانه در قزوین جریمه شدند
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۸ هزار و ۶۶ خودروی ناقض محدودیت‌های تردد شبانه در استان قزوین جریمه و اعمال قانون شده‌اند.

به گزارش سرویس اجتماعی شاخص، علی فرخزاد درخصوص تردد خودروهای ناقض محدودیت‌های تردد شبانه در استان قزوین اظهار کرد: در این مدت ۱۷ هزار و ۸۴ خودرو ۲۰۰ هزار تومان جریمه شده اند و  ۶۳۶ خودرو ۵۰۰ هزار تومان و ۹۴۶ دستگاه خودرو نیز به میزان  یک میلیون تومان جریمه شدند.

وی افزود: در حال حاضر خودروهای  پلاک‌های بومی حق خروج از شهرهای قرمز را ندارند و در صورت ضرورت با کسب مجوز تردد از فرمانداری‌ها می‌توانند از شهر خارج شوند.

معاون عمرانی استاندار قزوین بیان اینکه منع تردد شبانه در سطح این استان همچنان ادامه دارد، عنوان کرد: بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغ شده از سوی ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا، در حال حاضر ورود تمام خودروهای پلاک غیربومی به این استان ممنوع است.

وی با بیان اینکه محدودیت های  تردد از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد در همه شهرها با هر نوع رنگبندی ممنوع است، خاطر نشان کرد: دوربین‌های نظارتی نسبت به ثبت مشخصات رانندگان متخلف نظارت کامل را دارند.

رییس شورای ترافیک استان قزوین از فرمانداران خواست با سختگیری و حساسیت بیشتر نسبت به صدرو مجوزهای تردد  در مواقع اضطراری اقدام کنند.

وی با بیان بیان اینکه صدور مجوز تردد تنها در مواقع ضروری امکانپذیر است، تصریح کرد: فرمانداری و راهنمایی و رانندگی باید در این راستا دقت نظر داشته باشند و براساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا استان خودروهای که سه بار اعمال قانون شدند به پارکینگ فرستاده خواهند شد.

فرخزاد با تاکید بر ضرورت تداوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری،افزود: روند بیماری در استان و سایر شهرها صعودی است و تا شرایط عادی باید مصوبات ستاد کرونا به طور کامل اجرا شود.

انتهای پیام/ 1300/ د

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/212697

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.