تاریخ : 09 فروردین 3 23:26
3
مدیر کل استاندارد استان:

صدور ۱۳۷ پروانه کاربرد علامت استاندارد در قزوین

  • کد خبر : 212770
  • 11 اردیبهشت 0 12:20
صدور ۱۳۷ پروانه کاربرد علامت استاندارد در قزوین
مدیر کل استاندارد استان گفت: پارسال ۱۲۰ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و ۱۷ پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی صادشده است.

سیروس صارمی،مدیر کل استاندارد استان در گفتگو با خبرنگار شاخص اظهار کرد:  پس از بازرسی و نمونه برداری و آزمون فرآورده‌های تولیدی در کمیته‌های علائم برگزار شده در سال گذشته با صدور ۱۷ پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی برای فرآورده روغن پایه، کشمش بی دانه، خودروی آتشنشانی، بلوک کف پوش بتنی، مایع دستشویی و ترانسفورماتور جریان و ۱۲۰ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری در صنعت غذایی، ساختمانی، مکانیک و شیمیایی موافقت شد.

مدیر کل استاندارد قزوین خاطرنشان کرد: صدور و تمدید این پروانه‌ها حاصل بیش از پنج هزار بازرسی و نمونه برداری از واحد‌های تولیدی در یک سال گذشته است.

وی افزود: با توجه به اینکه کیفیت کالا‌های تولید داخل، مهمترین شاخص ارزیابی محصول است، سال گذشته  ۱۱۹ پروانه کاربرد علامت استاندارد نیز ابطال شد.

صارمی تاکید کرد: از آنجایی که استفاده از علامت استاندارد در زمان ابطال و تعلیق بر روی کالا‌های مربوطه جرم محسوب می‌شود، در زمان ابطال یا تعلیق پروانه استاندارد، نظارت کارشناسان استاندارد بر واحد‌های تولیدی مذکور افزایش می‌یابد تا از وقوع تخلفات احتمالی جلوگیری بعمل آید.

انتهای پیام/1100

 

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/212770

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.