تاریخ : 09 فروردین 3 23:59
3
به مناسبت روز معلم؛

فرمانده سپاه استان قزوین پیام تبریک صادر کرد

  • کد خبر : 212775
  • 12 اردیبهشت 0 09:39
فرمانده سپاه استان قزوین پیام تبریک صادر کرد
سردار محمد شاهرخی، فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در پیامی فرارسیدن روز معلم را به معلمان، آموزگاران و فعالان عرصه تعلیم و تربیت تبریک گفت.

به گزارش سرویس اجتماعی شاخص، سردار محمد شاهرخی، فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در پیامی فرارسیدن روز معلم را به معلمان، آموزگاران و فعالان عرصه تعلیم و تربیت تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است؛

بسمه ‌تعالی

دوازده اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم نیز یادآور جایگاه والای علم و معرفت و مقام استاد و معلم در تفکر دینی اسلام و نظا مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

بی‌تردید معلمان وارثان انبیای بزرگ بشریت و واسطه‌ای برای هدایت، پرورش و تعلیم انسان به سوی آموزه‌های خداوندی هستند و چه زیبا بزرگ معمار انقلاب اسلامی ایران فرمودند: "معلمی شغل انبیاست".

بی شک جایگاه سترگ "معلم " به عنوان پیشران اصلی تعلیم و تربیت و مهمترین عنصر در هویت سازی فرهنگی و اعتلای علمی کشور از قداست بسیار والایی برخوردار و به ویژه در عصر حاضر یادآور نقش برجسته معلم در "جامعه پردازی "و "تمدن سازی اسلامی" است که در منشور بیانیه گام دوم انقلاب مورد تاکید رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی واقع شده است.

گرامی می‌داریم یاد و خاطره نمونه کامل و راستین یک معلم انسان ساز شهید مرتضی مطهری که تمام سعی خود را برای شناساندن بهتر خدا، مکتب و دین اسلام برای دیگران به کار بست و با قدم نهادن در سنگر تعلیم و تعلم با تحقق شرافت و مرتبت در وجود خویش، به قله‌های رفیع شرافت و شهادت دست یافت.

اینجانب فرارسیدن روز و هفته بزرگداشت مقام معلم را به فرهنگیان و معلمان پرتلاش و دلسوز کشور و استان قزوین تبریک عرض نموده و برخود واجب می‌دانم به مصداق حدیث شریف "من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق" و به افتخار جایگاه رفیع معلمی مراتب سپاس، تقدیر و تشکر خویش را از همکاری، همراهی و تلاش‌های دلسوزانه کلیه فرهنگیان و همه مسئولین و عزیزانی که در این عرصه مهم و حیاتی ما را مدد می‌رسانند به عمل آورم.

انتهای پیام/ 1300/ د

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/212775

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.