تاریخ : 31 فروردین 3 10:12
3
هشدار بازرس کل استان قزوین به دستگاه‌های اجرایی

هشدار بازرس کل استان قزوین به دستگاه‌های اجرایی

  • کد خبر : 212776
  • 12 اردیبهشت 0 13:49
هشدار بازرس کل استان قزوین به دستگاه‌های اجرایی
بازرس کل استان از ارسال نامه هشدار آمیز به دستگاه‌هایی که نسبت به ثبت و تکمیل اطلاعات اموال غیرمنقول خود در سامانه جامع سادا اقدام نکرده‌اند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخص،  عبدالله آقاعلیخانی بازرس کل استان قزوین طی ارسال نامه‌ای به دستگاه‌های اجرایی استان به برخی از اداراتی که اطلاعات ساختمان‌ها، املاک و دارایی غیرمنقول خود را در سامانه جامع سادا تکمیل و ثبت نکرده‌اند، هشدار داد.

آقاعلیخانی با تاکید بر بند 2 و تبصره مربوطه ماده 29 ضوابط اجرایی بودجه و جزء بند ج تبصره 12 قانون بودجه سال 1400 بیان کرد: پرداخت هرگونه اعتبارات از جمله تعمیرات اساسی و ماشین آلات، هزینه آب و برق از محل درآمدهای عمومی و اختصاصی و سایر منابع، جهت اموال غیرمنقول ثبت نشده در سامانه سادا ممنوع و در حکم تصرف غیرقانونی است.

وی ادامه داد: به استناد ماده 11 قانون سازمان بازرسی کل کشور؛ به منظور پیشگیری از وقوع هرگونه تخلف و جرم، مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در راستای انجام وظایف قانونی خود مکلفند تا نسبت به ثبت و تکمیل اطلاعات ساختمان‌ها و املاک و دارایی غیر منقول در سامانه جامع سادا اقدام نموده و تا زمان تکمیل فرایند ثبت در مهلت قانونی از هرگونه پرداخت و دریافت اعتبارات به شرح مذکور خودداری کنند.

انتهای پیام/1100
لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/212776

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.