تاریخ : 31 فروردین 3 03:13
3
دولت بازار را رها کرده است/سوء مدیریت عامل اصلی گرانی ها

دولت بازار را رها کرده است/سوء مدیریت عامل اصلی گرانی ها

  • کد خبر : 212802
  • 13 اردیبهشت 0 11:10
دولت بازار را رها کرده است/سوء مدیریت عامل اصلی گرانی ها
نماینده مردم اردبیل گفت : تصمیمات ضد و نقیض از سوی دستگاه ها باعث کوچک تر شدن سفره اقشار متوسط جامعه می شود.

به گزارش شاخص،صدیف بدری نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه سوء مدیریت ها در  چند ماه گذشته باعث ایجاد گرانی ها و کوچکتر شدن سفره قشر متوسط جامعه شده است، گفت:تصمیمات ضد و نقیض هر روز باعث کوچک تر شدن سفره اقشار متوسط جامعه می شود و دولت نیز در چند ماه گذشته ثابت کرده در حل مشکلات ناتوان است.

وی با بیان اینکه اقشار متوسط جامعه در خرید مایحتاج اولیه خود به ویژه گوشت، مرغ و میوه دچار مشکل هستند،افزود:هر روز بر سرعت قطار گرانی افزوده می شود و  مردم و به ویژه اقشار ضعیف جامعه را زیر می‌گیرد و دولت نه تنها در توقف یا کاستن سرعت آن ناتوان است بلکه با بی‌تدبیری، سوء مدیریت بر شتاب و سرعت قطار گرانی می‌افزاید.

نماینده مردم اردبیل با بیان اینکه دولت بازار را به حال خود رها کرده است، ادامه داد:حقوق کارمندان، بازنشستگان و کارگران متناسب با افزایش قیمت ها افزایش داده نشده، در بازار و بر روی قیمت کالاها نظارتی وجود ندارد، دولت بازار را رها کرده و احتکار مردم را دچار مشکل کرده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردمی که قرار بود از درآمد سرشار بهره‌مند شوند، در شرایط کرونایی هر روز چندین ساعت وقت گرانبهای خود را در صف های مرغ و روغن صرف می‌کنند تا کالاهای مورد نیاز خود را تامین کنند.

انتهای پیام/1100

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/212802

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.