تاریخ : 09 فروردین 3 18:22
3
نماینده ولی فقیه در استان از مدیرمسئول خبرگزاری صبح قزوین عیادت کرد

نماینده ولی فقیه در استان از مدیرمسئول خبرگزاری صبح قزوین عیادت کرد

  • کد خبر : 212809
  • 13 اردیبهشت 0 14:12
نماینده ولی فقیه در استان از مدیرمسئول خبرگزاری صبح قزوین عیادت کرد
نماینده ولی فقیه در استان با حضور در منزل پدری سرکار خانم امیری، مدیرمسئول پایگاه خبری صبح قزوین و از خبرنگاران انقلابی و با سابقه استان که مدتی است در بستر بیماری هستند، از ایشان عیادت کرد.

به گزارش سرویس اجتماعی شاخص، آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با حضور در منزل پدری سرکار خانم امیری،مدیرمسئول پایگاه خبری صبح قزوین و از خبرنگاران انقلابی و با سابقه استان که مدتی است در بستر بیماری هستند، از ایشان عیادت کرد.

آیت‌الله عابدینی در این دیدار اظهار کرد: از خدای متعال شفای عاجل را برای شما خواستاریم و شب و روزی نیست که برای شما دعا نکنیم و ان‌شاءالله مأجور باشید.

وی افزود: همواره پای کار دین بودید و هستید و ان‌شاءالله بزودی شاهد باشیم که سلامتی کامل را بدست آورید و قدم‌های بسیار خوبی که در مسیر ارزش‌های الهی و دینی بر می‌دارید را با قوت و قدرت بیشتر ادامه دهید.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: حقیقتاً سرباز ولایت هستید و ان‌شاءالله دعای مؤمنان در این ماه عزیز شامل حال همه بیماران، مخصوصاً شما شود که برای نماز و نماز جمعه زحمات بسیاری کشیده‌اید.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: همه اهالی رسانه حقیقتاً دلتنگ و دعاگوی شما هستند و به فضل خدا امید داریم.

وی اضافه کرد: ماه رمضان ماه رحمت، قرآن، شفا و امید است که لیله‌القدر در آن قرار دارد و اتفاقات عظیمی در آن رخ می‌دهد و امید داریم که بزودی سلامتی حاصل شود.

خانم لیلا امیری نیز در این دیدار از آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به خاطر حضور در منزل و عیادت از ایشان قدردانی کرد.

انتهای پیام/ 1300/ د

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/212809

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.