تاریخ : 30 فروردین 3 07:15
3
نامه ۴۴ دادستان کل آمریکا برای متوقف کردن پروژه اینستاگرام کودکان

نامه ۴۴ دادستان کل آمریکا برای متوقف کردن پروژه اینستاگرام کودکان

  • کد خبر : 212938
  • 21 اردیبهشت 0 11:40
نامه ۴۴ دادستان کل آمریکا برای متوقف کردن پروژه اینستاگرام کودکان
۴۴ دادستان کل آمریکا از فیس بوک خواستند برنامه‌ ساخت اینستاگرام برای کودکان را کنار بگذارد.

به گزارش شاخص به نقل از سی ان بی سی، دادستان‌های کل ۴۴ ایالت آمریکا با استناد به اثرات مخرب رسانه‌های اجتماعی بر سلامت اجتماعی کودکان و اینکه گفته می‌شود فیس بوک از حمایت کودکان در سیستم عامل خود استفاده می‌کند، فیس بوک را به ترک برنامه خود برای ایجاد یک سرویس اینستاگرام برای کودکان زیر ۱۳ سال ترغیب کردند.

این جریان به دنبال نامه روز دوشنبه و سوال از قانون گذاران فدرال است که از تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر کودکان ابراز نگرانی کرده اند. نمایندگان جمهوری خواه هم حمایت آنلاین از کودکان را به عنوان اصلی‌ترین قانونی که قانون گذاران باید در قوانین خود در نظر بگیرند برجسته کردند.

حمایت از کودکان در برابر اینستاگرام

قانونگذاران آمریکایی در جلسه کنگره که در مارس برگزار شده بود، در حضور ساندار پیچای (مدیر عامل گوگل) و (جک دورسی) مدیر عامل توئیتر، از مارک زاکربرگ (مدیرعامل فیس بوک) درباره این پروژه سوال کرده و وی را برای تضمین این که شرکتش اقدامات بیشتری برای حمایت از کودکان انجام می‌دهد، تحت فشار قرار داده بودند.

نامه 44 دادستان کل آمریکا برای متوقف کردن پروژه اینستاگرام کودکان

فعالان سلامت روانی و حریم خصوصی کودکان اعلام کرده اند که اپلیکیشن جدید ممکن است عامل افسردگی، تنهایی و اضطراب در کودکان خردسال شود.

سخنگوی فیس بوک اعلام کرد در هر تجربه اینستاگرام که برای افراد زیر ۱۳ سال ایجاد می‌کند، تبلیغات را نشان نمی دهد. همچنین فیس بوک متعهد شد، ایمنی و حریم خصوصی را در اولویت قرار خواهد داد و در ساخت این سرویس، با شرکت‌ها و کارشناسان همکاری می‌کند.

فیس بوک هنوز به زمان راه اندازی کردن این برنامه یا عرضه و اجرای آن اشاره نکرده است. قبلا شرکت فیس بوک مسنجر کیدز را عرضه کرده بود. این برنامه به والدین این امکان را می‌دهد که ارتباطات کودکان خود را کنترل کرده و برای آن‌ها محدودیت زمانی تعیین کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/1100

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/212938

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.