تاریخ : 10 فروردین 3 03:10
3
انتخابات 1400

اعلام حمایت بیش از 55 هزار فرهنگی از آیت الله رئیسی

  • کد خبر : 213219
  • 08 خرداد 0 23:49
اعلام حمایت بیش از 55 هزار فرهنگی از آیت الله رئیسی
بیش از 55 هزار فرهنگی با صدور بیانیه‌ای، حمایت قاطع خود را از آیت‌­الله سید ابراهیم رئیسی اعلام کردند.

به گزارش شاخص،بیش از 55 هزار فرهنگی با صدور بیانیه‌ای، حمایت قاطع خود را از آیت‌­الله سید ابراهیم رئیسی اعلام کردند.

در این بیانیه آمده است: کشور عزیز ایران اسلامی در این برهه سرنوشت‌­ساز و تاریخی به فرموده رهبر معظم انقلاب نیازمند مدیری با ایمان، مردمی، لبریز از امید و معتقد به توانمندی‌های داخلی و با نگاه به نیروهای جوان و با عملکرد انقلابی و حقیقتاً عدالتخواه و ضد فساد است تا بتواند تحول در کشور و خاصه آموزش و پرورش را ایجاد نماید.

غفلت‌­های صورت ­گرفته از مؤثرترین نهاد تعلیم و تربیت آینده­‌سازان جمهوری اسلامی ایران موجب شد که حتی پس از گذشت 10 سال از تصویب و ابلاغ سند تحول بنیادین، زمینه تحقق مدرسه صالح و معلم طراز انقلاب اسلامی، فراهم نشود و همچنان فرهنگ و تربیت کشور ما در جهت پاسخگویی به نیازهای اساسی و گره­‌گشایی از مشکلات فرهنگی، اجتماعی و ... با آسیب‌­ها و چالش‌­های جدی مواجه بوده و می‌­باشد.

بی­‌تردید در گام دوم انقلاب اسلامی نظام آموزش و پرورش نمی‌­تواند با روش‌های کنونی پاسخگوی نیاز متربیان باشد و به اهداف اسناد فرادستی تحول بنیادین و سند چشم­‌انداز 1404 دست یابد. همانگونه که مستحضر هستید خانواده فرهنگیان با بیش از یک میلیون فرهنگی و بیش از 15 میلیون دانش‌­آموز بالاترین تأثیرگذاری و بزرگترین شبکه اجتماعی و مردمی در کشور است.

در این بیانیه خطاب به آیت الله رئیسی آمده است: لذا ما فرهنگیان سراسر کشور، افسران سپاه پیشرفت، و فرماندهان میدان تعلیم و تربیت و جوانان فرهنگی و انقلابی، ضمن بیعت مجدد با آرمان‌های بلند انقلاب شکوهمند اسلامی و تشکر از حضرتعالی به دلیل حضور در صحنه انتخابات و با توجه به عملکرد و نگاه تحول‌­آفرین در زمان تصدی تولیت آستان قدس رضوی (ع) و ریاست قوه قضائیه و نور امیدی که مجدداً در دل همه آحاد جامعه بخصوص نیروهای دلسوز نظام برای دستیابی به ارزش­های این مرز و بوم تاباندید، امضاکنندگان ذیل (با بیش از55 هزار امضای فرهنگیان سراسر کشور که در حال رشد است و ادامه دارد) حمایت قاطع خود را از حضرتعالی به عنوان کاندیدای اصلح در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران اعلام می­داریم و بر مواضع اصولی جنابعالی مبنی بر سیاست‌­های دولت جوان انقلابی، مبارزه با فساد، اشرافی‌­گری و ناکارآمدی تأکید نموده، انتظار داریم  در دولت انقلابی حضرتعالی، آموزش و پرورش بیت‌­الغزل روح مسائل بعد از انقلاب با اهتمام جدی بر اجرای سند تحول بنیادین، نظام رتبه­‌بندی و معیشت و منزلت معلمان و مدرسه صالح برای تربیت دانش­‌آموز در طراز نظام جمهوری اسلامی ایران قرار گیرد.

فرهنگیان انقلابی بر این باورند انتخاب کاندیدای اصلح و انقلابی که بتواند شرایط موجود را به نفع مردم شریف ایران اسلامی تغییر دهد و رسیدگی به ولی‌نعمتان انقلاب، مظلومان و مستعضعفان را در اولویت اصلی دولت اسلامی قرار داده و از این وضع نابسامان اقتصادی و ولنگاری فرهنگ و تعلیم و تربیت در دوران کرونا را هدایت و حیات طیبه انسانی را در تعلیم و تربیت به منصه ظهور رساند.

مصرانه تقاضامندیم که با تحقق دولت جوان انقلابی با هدایت حضرتعالی  موجبات سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی و دلگرمی مردم و زمینه سازی بروز مشارکت همگانی و همچنین خوشنودی ارواح طیبه شهدا را فراهم کنید.

 ستاد مرکزی  فرهنگیان آیت ­الله رئیسی/ کانون فرهنگیان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی/ احمد حیدری به نمایندگی وزرای سابق، معاونین و مدیران ارشد آموزش و پرورش کابینه‌­های مختلف و بیش از 55 هزار فرهنگی سراسر کشور است.

انتهای پیام/1100

منبع: فارس

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/213219

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.