تاریخ : 04 اردیبهشت 3 11:36
3
فوتبال ایران

بازی مرگ و زندگی با بحرین و ترس بزرگ اسکوچیچ/ مهره شانس تیم ملی کدام بازیکن است؟

  • کد خبر : 213339
  • 15 خرداد 0 12:04
بازی مرگ و زندگی با بحرین و ترس بزرگ اسکوچیچ/ مهره شانس تیم ملی کدام بازیکن است؟
تیم ملی فوتبال ایران در دیداری مهم و حیاتی به مصاف تیم بحرین خواهد رفت.

به گزارش شاخص،تیم ملی فوتبال ایران دوشنبه هفته جاری در دومین بازی از مرحله برگشت رقابت‌های مقدماتی انتخابی جام جهانی به مصاف تیم بحرین می‌رود. این بازی تا حدود زیادی سرنوشت تیم ملی فوتبال ایران را برای صعود به مرحله دوم انتخابی جام جهانی مشخص خواهد کرد و دراگان اسکوچیچ باید برای موفقیت در بازی روز دوشنبه از همه داشته‌هایش استفاده کند.

مهمترین اتفاقی که می‌شود از همین حالا پیش‌بینی کرد بازی روانی بحرینی‌ها و فوتبالی که مختص این تیم است. بازیکنان این تیم با پاس‌های کوتاه و تغییر مداوم منطقه بازی تلاش می‌کنند تمرکز ملی‌پوشان فوتبال ایران را به هم بزنند؛ اتفاقی که در تقابل‌های پیشین این دو تیم بارها رخ داده و حالا باید دید اسکوچیچ برای مواجهه با این تاکتیک نخ‌نمای تیم بحرین چه تدبیری به کار خواهد گرفت.

در بازی با هنگ‌کنگ اسکوچیچ از مهدی قایدی که تکنیکی‌ترین بازیکن ایران است استفاده نکرد و شاید این مربی به این خاطر در چنین تصمیمی گرفت که بحرینی‌ها شناختی از او پیدا نکنند. قایدی می‌تواند مهمترین بازیکن تیم ایران در بازی با بحرین باشد؛ به شرط این که اسکوچیج از نیمکت‌نشینی ستاره‌های بزرگ تیم ملی در بازی با بحرین ترسی به خود راه ندهد. 

عیار اسکوچیچ در بازی با بحرین مشخص خواهد شد و باید دید این مربی می‌تواند از این بازی بزرگ سربلند بیرون بیاید یا خیر. شجاعت، می‌تواند کلیدی‌ترین حربه اسکوچیچ مقابل بحرین باشد؛ به شرط اینکه به معنای واقعی به آن اعتقاد داشته باشد.

 

 

انتهای پیام/1100

منبع: میزان

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/213339

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.