تاریخ : 09 فروردین 3 23:17
3
رئیس اورژانس استان قزوین خبر داد

سقوط مرد 31 ساله از ارتفاع پنج متری

  • کد خبر : 213343
  • 15 خرداد 0 17:45
سقوط  مرد 31 ساله از ارتفاع پنج متری
رئیس اورژانس استان قزوین گفت: پس از درخواست کمک برای نجات جان مرد ۳۱ ساله که دچار سقوط از ارتفاع پنج متری شده بود بلافاصله آمبولانس پایگاه حصار ولیعصر به آدرس اعلام شده برای جان بیمار اعزام شد.

سهیل سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی شاخص، درباره سقوط مرد 31 ساله از ارتفاع پنج متری اظهار کرد:‍ ظهر امروز طی تماسی با مرکز ارتباطات فوریت‌های پزشکی استان قزوین و درخواست کمک برای نجات جان مرد ۳۱ ساله که دچار سقوط از ارتفاع پنج متری شده بود که بلافاصله آمبولانس پایگاه حصار ولیعصر به آدرس اعلام شده اعزام شد.

وی افزود: با حضور کارشناسان اورژانس پایگاه حصارولیعصر در محل حادثه، مصدوم آقایی ۳۱ ساله که دچار آسیب های متعدد شده بود، به‌دلیل شرایط حاد بیمار که لازم بود در کمترین زمان ممکن به بیمارستان های رجایی اعزام شود و به علت خاص بودن شرایط بیمار اعزام با آمبولانس مقدور نبود و برای نجات جان بیمار درخواست اورژانس هوایی داده شد.

رئیس اورژانس استان قزوین تاکید کرد: با اعلام اورژانس به پایگاه اورژانس هوایی، پرسنل هوا نیروز ارتش و فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام شدند و بیماران توسط اورژانس هوایی قزوین به پد بالگرد بیمارستان ولایت منتقل شد.

سلطانی در پایان ابراز کرد: سپس به‌ وسیلهٔ آمبولانس پایگاه رازی به بیمارستان شهید رجایی انتقال داده شد که خوشبختانه با اقدام به موقع تکنسین‌های اورژانس، جان بیماران نجات یافت.

انتهای پیام/1700

 

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/213343

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.