تاریخ : 30 فروردین 3 14:14
3
نماینده سابق مردم قزوین در مجلس:

امام صادق(ع) اجازه نفوذ انحرافات در اسلام را نداد/ مردم عنصر اصلی تغییرات مثبت با حضوری پای صندوق‌های رای هستند

  • کد خبر : 213345
  • 16 خرداد 0 10:28
امام صادق(ع) اجازه نفوذ انحرافات در اسلام را نداد/ مردم عنصر اصلی تغییرات مثبت با حضوری پای صندوق‌های رای هستند
نماینده سابق مردم قزوین در مجلس با اشاره به حضور حداکثری در انتخابات گفت: امروز منافقین و سلطنت طلبان مردم را دعوت به شرکت نکردن در انتخابات می‌کنند و ما باید با حضوری پر شور بر دهان یاوه گویان بزنیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی شاخص، حجت الاسلام سید مرتضی حسینی به مناسبت سالروز قیام ۱۵ خرداد شب گذشته در جمع نمازگزاران مسجد امام حسن عسگری(ع) قزوین ضمن تسلیت سالروز شهادت امام صادق (ع) اظهار کرد: در دوران امام صادق (ع)با تحریک عباسیان برای انحراف در تفکرات شیعه، بحث مهدویت را علم کردند و فرزند شخصی به نام عبدالله محض را به عنوان مهدی موعود به مردم معرفی کردند که با روشنگری امام صاد(ع) مواجه شدند و آن حضرت با درایت پاسخ آن انحراف را که حضرت مهدی(ع) هنوز به دنیا نیامده به همگان نشان دادند.

وی با اشاره به گروه انحرافی دیگر به نام "مرجئه" که فرقه‌ای کلامی در زمان امام صادق (ع) بودند، گفت: این گروه منحرف عقیده داشت که هر کس شهادتین را بر زبان جاری کند مومن است و ایمان تحت تاثیر اعمال نیست. یعنی اگر مشروب خورد و یا زنا کرد همچنان مومن است.

نماینده سابق مردم قزوین در مجلس ادامه داد: هدف این گروه تطهیر بنی‌امیه از رفتارهای ناپسند بود و معاویه و امام علی(ع) را در یک ردیف قرار می‌دادند. کم کم این فرقه به مسائل سیاسی هم وارد شده و بیان می‌کردند که تفاوتی بین یزید و امام حسین(ع) وجود ندارد.

وی اضافه کرد: امام صادق(ع) این فرقه را دوبار لعنت کردند و فرمودند که انحرافی که اینها در اسلام و افکار مردم وارد کردند، بسیار سنگین بود.

امروز عده‌ای در دولت معتقدند که اقتصاد باید غربی باشد

این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۵ خرداد تصریح کرد: شهدای ۱۵ خرداد  در اعتراض به دستگیری امام(ره) و وضعیت نامناسب زمان طاغوت اعتراض کردند و ناجوانمردانه به دست عمال شاه به شهادت رسیدند.

حسینی افزود: امروز عده‌ای در دولت معتقدند که اقتصاد باید غربی باشد و صندوق بین‌المللی پول و امریکا و اروپا باید بازار ما را تنظیم کنند و اقتصاد مقاومتی سفارش شده مقام معظم رهبری را قبول ندارند.

نماینده سابق مردم قزوین در مجلس با اشاره به وجود دو دیدگاه اقتصادی از اول انقلاب تا کنون اذعان کرد: یک تفکر که عقیده دارد ما بدون غربی‌ها نمی‌توانیم کاری انجام دهیم و این تفکر  امثال بازرگان بود و همین تفکر تا به امروز ادامه پیدا کرد که معتقدند ما باید به دنبال امریکا و اروپا برویم و رضایت آنها را جلب کنیم.

وی افزود: این تفکر هشت سال اقتصاد کشور را معطل برجامی کرد که بدتر از معاهده گلستان و ترکمنچای بود که امام(ره) در مقابل این تفکر فرمودند؛ من یک موی کوخ‌نشینان را به کاخ نشینان نمی‌دهم.

حسینی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سیره عملی امام خمینی(ره)  بیان کرد: امام در همه مراحل انقلاب معتقد به حضور مردم بود و می‌فرمود که انقلاب ما به برکت مردم به پیروزی رسید‌ و نگهداشتن مردم در صحنه مهم است و اگر توانستیم در مقابل قدرت‌ها بایستیم به برکت این مردم است.

امروز منافقین و سلطنت طلبان مردم را دعوت به شرکت نکردن در انتخابات می‌کنند.

کارشناس مسائل سیاسی در ادامه یاد آور شد: طبق اعترافات زم ۲۰۰ نفر در درون دولت، مجلس و قوه قضائیه اخبار کشور  را به او می‌رساندند و تمام تلاش خود را برای نشان دادن چهره‌ای فاسد از  همه مسئولین و فقر و فلاکت جامعه بسیج کرده بودند تا بتوانند ناامیدی را در بستر جامعه پخش کنند که با حضور آیت الله رئیسی به عرصه قوه قضائیه و مبارزه با سران فساد و پاکسازی از درون قوه با محاکمه ۱۰۰ قاضی و ۲۰۰ وکیل دوباره امید به مردم و جامعه تزریق شد.

نماینده سابق مردم قزوین در مجلس با اشاره به وجود دو تفکر امنیتی در بدنه نظام یادآور شد: یک تفکر معتقد بود که ما باید قبل از رسیدن داعش به مرزها جلوی آنها را در خاک عراق و سوریه بگیریم که توانستیم با کمترین هزینه این تفکر را با سرداران جنگ عملیاتی کنیم و داعش را در عراق و سوریه  خفه کنیم.

وی افزود: اما تفکر دیگر معتقد بود که ما باید داخل مرزهای خود باشیم و سر مرز با آنها مبارزه کنیم و به این اصل قائل نبود که داعش با همراه کردن لشکر عظیمی از وهابیت که در عراق و سوریه جمع می‌کرد به سوی مرزهای ما گسیل می‌شد و اگر جانفشانی مدافعان حرم نبود باید در شهرهای خود با آنها درگیر بودیم.

حسینی در پایان گفت: امروز منافقین و سلطنت طلبان مردم را دعوت به شرکت نکردن در انتخابات می‌کنند و ما باید با حضوری پر شور بر دهان یاوه گویان بزنیم و با دعوت خانواده، دوستان، فامیل و بستگان حضوری پرشور در انتخابات داشته باشیم.

انتهای پیام/ ۱۰۰۲

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/213345

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.