تاریخ : 05 اردیبهشت 3 19:42
3
مدیر کل مدیریت بحران قزوین خبر داد

مردم از شنا در کانال های آب خودداری کنند

  • کد خبر : 213346
  • 16 خرداد 0 14:36
مردم از شنا در کانال های آب خودداری کنند
مدیر کل مدیریت بحران استان قزوین گفت: بی توجهی به هشدارها و اخطاریه‌ها درباره عدم شنا در کانا‌های آب بسیار جای تعجب و تاسف دارد و از مردم درخواست می‌کنیم با سهل انگاری و شنا در کانال‌های آب جان خود را به خطر نیندازند.

قدرت اله مهدیخانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی شاخص، درباره حاشیه  کانالهای شبکه آبیاری دشت قزوین اظهار کرد: هر سال با گرم شدن هوا، شاهد شنا وآب تنی مردم در کانال آبیاری دشت قزوین هستیم و متاسفانه برخی افراد در کانال‌های آب غرق می‌شوند که علی رغم داغدار نمودن خانواده‌ها، خسارات سنگینی را نیز به بخش کشاورزی به جهت قطع جریان آب برای جستجوی اجساد وارد می‌آورند.

وی افزود: تعدادی از نقاط حادثه خیز موجود در مسیر کانال آبیاری دشت قزوین بررسی شده است که تجمع مردم برای شنا در این نقاط علی رغم هشدارها و اخطاریه‌ها، بسیار جای تعجب و تاسف دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین در پایان با تاکید بر ایمن سازی مسیر کانال‌های درون شهری توسط شهرداری‌ها و مناطق برون شهری توسط شرکت آب منطقه‌ای و همچنین ورود دستگاه قضا در این خصوص، بر لزوم جدی گرفتن خطرات شنا در کانال‌های آب تاکید کرد و از مردم خواست، با سهل انگاری جان خود و عزیزانشان را به خطر نیاندازند.

انتهای پیام/1700

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/213346

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.