تاریخ : 09 فروردین 3 15:56
3
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی قزوین خبر داد

حضور 18 هزار رای اولی در استان قزوین/ 150 کانال بصیرت افزایی راه‌اندازی شد

  • کد خبر : 213369
  • 17 خرداد 0 15:48
حضور 18 هزار رای اولی در استان قزوین/ 150 کانال بصیرت افزایی راه‌اندازی شد
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی قزوین گفت: با توجه به حضور ۱۸ هزار رأی اولی در استان و اثرگذاری دانش‌آموزان در خانواده‌ها اقدامات بزرگی در راستای بصیرت افزایی در بین دانش‌آموزان، خانواده‌های آنان و فرهنگیان انجام شده‌است.

محمد سرباز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی شاخص، درباره اقدامات انجام شده برای حضور رای اولی‌ها در انتخابات پیش رو اظهار کرد: در راستای جذب مشارکت گسترده در انتخابات و حضور حداکثری رای اولی‌ها که امسال اولین سالی است که آنان می‌توانند پای صندوق‌های رای حاضر شوند بصیرت افزایی در خانواده دانش آموزان، فرهنگیان و امید افزایی بین افراد سازمان بسیج دانش آموزی و دیگر اقشار بسیج در کنار بسیج فرهنگیان هر روزه برنامه‌های مختلفی برگزار می‌شود و این برنامه‌ها تا انتخابات ادامه خواهد داشت.

وی افزود: از جمله برنامه‌های انجام شده در حوزه انتخابات راه‌اندازی بیش ۱۵۰ کانال بصیرت افزایی در شبکه‌های اجتماعی مختلف در سطح حوزه‌ها و واحدهای مقاومت بسیج دانش‌آموزی استان است.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین تاکید کرد: برای این کانال‌ها روزانه محتواهای بصیرتی متنوعی تولید و بازنشر داده می‌شود و جمعیت زیادی توسط این کانال‌ها پوشش داده شده و تاکنون، موارد تولیدی مورد استقبال دانش‌آموزان قرار گرفته و عملکرد و میزان بازدید محتوا در این کانال‌ها بیشتر از کانال‌های سایر اقشار بسیج است.

سرباز بیان کرد: راه‌اندازی جلسات مجامع علوی و فاطمی در سطح استان و نشست‌های هم اندیشی در حوزه‌های مقاومت در راستا هم فکری وتولید محتوای انتخاباتی و هماهنگی برای تبلیغات مشارکت و حضور حداکثری از دیگر اقدامات بسیج دانش‌آموزی برای انتخابات است‌.

این مقام مسئول گفت: همچنین چالش‌ها و پویش‌ها متنوع در راستای برنامه‌های انتخاباتی از جمله از پویش صندلی ‌داغ، مشق حضور، پیش به سوی انتخابات و انتخاب من در جهت بصیرت افزایی و ایجاد تحرک در بین دانش‌آموزان، خانواده‌ها و فرهنگیان برای ایجاد شور و شعور انتخاباتی و راهنمایی مردم به سوی نقش آفرینی برای آینده در کشور انجام می‌شود.

اجرای پویش "انتخاب من" 

وی ادامه داد: سرنوشت مردم دست خودشان است و اگر با مشارکت حداکثری و انتخابات اصلح پای صندوق های رای حضور داشته باشند آینده بهتری در انتظار ما خواهد بود اما اگر فضایی ایجاد شود که مردم تحت تاثیر تبلیغات دشمنان انقلاب قرار بگیرند قطعا آینده روشنی نخواهیم داشت.

سرباز تصریح کرد: با توجه به حضور ۱۸ هزار رأی اولی در استان و اثرگذاری دانش‌آموزان در خانواده‌ها اقدامات بزرگی در راستای بصیرت افزایی در بین دانش‌آموزان، خانواده‌های آنان و فرهنگیان و همچنین امید افزایی در بین این اقشار برای حضور در انتخابات انجام شده‌است.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین اذعان کرد: پویش "انتخاب من" یک برنامه زنده منسجم است که هر روزه با اجرای برنامه زنده و سخنرانی‌های بصیرتی برای دانش آموزان، خانواده‌های دانش آموزان و فرهنگیان در ساعت ۱۱ به مدت 20 دقیقه با محوریت بصیرت‌افزایی برگزار می‌شود و اقدامات بسیار خوبی از این طریق انجام شده و مورد استقبال قرار گرفته است.

سرباز ابراز کرد: بیش از ۶۷ هزار نفر و ۷ هزار و ۷۰۰ نفر مخاطب زنده از ویژه برنامه‌ رای اولی‌ها بازدید شده است و نیز بیش از ۱۲ هزار نفر به صورت مستمر از بازدیدکنندگان پویش "انتخاب من" در شبکه شاد هستند و این برنامه‌ جزو پر بازدید ترین برنامه‌های مجازی در سطح استان شمرده می‌شود.

این مقام مسئول گفت: یکی دیگر از برنامه‌ها راه اندازی قرارگاه "شهید ایران منش" است که با ریاست مدیرکل آموزش و پرورش و به دبیری رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین برای ایجاد هم‌گرایی در مناطق چهارده گانه آموزش و پرورش است تا از این طریق میزان مشارکت میان رای اولی‌ها افزایش یابد.

فعالیت 120 گروه جهادی

وی افزود: تولید محتوای چند رسانه‌ای به صورت گسترده و باز انتشار در کانال‌ها با هدف بازخوانی شاخصه‌های رئیس جمهور اصلح جزو برنامه‌های هر روزه سازمان بسیج دانش آموزی است.

 رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین تصریح کرد: همچنین یکی دیگر از برنامه‌ها حضور گسترده دانش آموزان در رزمایش رسانه‌ای دیار رجایی است که بیشترین میزان حضور را در قشر دانش آموزان میان اقشار مختلف بسیج شاهد بودیم و این برنامه جزو اثرگذار ترین برنامه‎ها شمرده می‌شود.

سرباز گفت: همچنین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزاری نشست‌‎های بصیرتی و سیاستی با حضور سخنران خبره در ادارات آموزش و پرورش و مدارس برای شورای بسیج حوزه و واحدهای مقاومت و فرهنگیان برگزار می‌شود.

این مقام مسئول عنوان کرد: هماهنگی با صدا و سیما برای بازتاب محتوای تولید شده توسط دانش آموزان در چالش انجام شده تا ازاین طریق تولیدات رسانه‌ای دانش آموزی از شبکه استانی پخش شود.

وی بیان کرد: ضمن ارائه خدمات جهادی، مشاوره‌های تحصیلی و برگزاری جلسات روشنگری بیش از ۱۲۰ گروه جهادی در این مناطق فعالیت می‌کنند تا در راستای امید آفرینی گام‌های موثر بردارند.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین تاکید کرد: هماهنگی با معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش برای تولید محتوا انتخاباتی، تولید محتوا چند رسانه‌ای "طرح معیار" در قالب عکس نوشته، کلیپ، نماهنگ، تیزر، پادکست و سرود توسط واحدهای مقاومت نیز از دیگر برنامه‌ها برای انتخابات پیش رو است که امیدوارم شاهد حضور حداکثری و فعالانه رأی اولی‌ها، خانواده آنان و فرهنگیان باشیم.

سرباز در پایان گفت: امیدواریم همانطور که پیروزی‌های مقاومت اسلامی و حزب الله را در سطح منطقه شاهد هستیم با حضور پر شور مردم و انتخاب اصلح نیز بار دیگر پیروزی بزرگی برای جبهه مقاومت شکل گیرد و این پیروزی مشت محکمی بر دهان استکبار باشد.

انتهای پیام/1700

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/213369

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.