تاریخ : 28 فروردین 3 12:24
3
رئیس اورژانس استان قزوین:

تصادف قطار و کامیون در قزوین یک فوتی برجای گذاشت

  • کد خبر : 213371
  • 18 خرداد 0 09:44
تصادف قطار و کامیون در قزوین یک فوتی برجای گذاشت
رئیس اورژانس استان قزوین گفت: برخورد قطار با کامیون در محدوده نرسیده به کوندج پشت نیروگاه شهید رجایی یک فوتی برجای گذاشت.

سهیل سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی شاخص، اظهار کرد: در ماموریتی که در ساعت ۰۷:۰۰ صبح (امروز) به مرکز فوریت‌های پزشکی استان قزوین اعلام شد خبر از تصادف قطار و کامیون در محدوده نرسیده به کوندج پشت نیروگاه شهید رجایی می‌داد که به سرعت سه آمبولانس اورژانس از پایگاه‌های ناصرآباد ، کاسپین ، زیاران  به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: این حادثه که ۳ مصدوم داشت که متاسفانه راننده کامیون آقایی ۴۰ساله بود که به علت شدت جراحات در صحنه حادثه علیرغم تلاش‌های کارشناسان فوریت‌های پزشکی فوت شد.

رئیس اورژانس استان قزوین ادامه داد: لوکوموتیوران قطار (راننده قطار) به علت شدت برخورد و آسیب های وارده در صحنه حادثه با انجام عملیات احیا(cpr) و اقدامات پیشرفته به بیمارستان شهید رجایی منتقل گردید.

وی ابراز کرد: یک مصدوم دیگر با انجام اقدامات درمانی توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی به بیمارستان رجایی قزوین منتقل شد.یک فوتی در صحنه حادثه توسط کارشناسان اورژانس تحویل عوامل انتظامی حاضر در صحنه شدند.

انتهای پیام/ 1300/ د

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/213371

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.