تاریخ : 10 فروردین 3 14:09
3
معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین خبر داد

افزایش 27درصدی ظرفیت مجتمع های خدماتی رفاهی استان قزوین

  • کد خبر : 213398
  • 19 خرداد 0 14:17
افزایش 27درصدی  ظرفیت مجتمع های خدماتی رفاهی استان قزوین
معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: در سال جاری با افتتاح 9 مجتمع خدماتی رفاهی جدید، 27 درصد به ظرفیت  مجتمع های استان افزوده می‌شود که رقم کم‌سابقه ای در تاریخ تاسیس مجتمع‌های بین راهی است.

فیاض بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی شاخص اظهار کرد: در حال حاضر 33باب مجتمع خدماتی رفاهی در این استان در حال بهره برداری و ارائه خدمات به مسافران و رانندگان هستند که  با افتتاح مجتمع‌های جدید این تعداد تا پایان سال جاری به 42 باب افزایش خواهد یافت.

وی اضافه کرد: این مجتمع‌های در حال ساخت با مجموع مساحت 249هزار متر مربع و با پیشرفت فیزیکی بین 50 تا 100 درصد در حاشیه راه‌های استان در حال احداث و آماده سازی جهت بهره برداری هستند.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین ادامه داد:در این مجتمع ها تمام امکانات مورد نیاز مسافران و رانندگان، شامل نمازخانه، سرویس بهداشتی، جایگاه سوخت، رستوران، تعمیرگاه خدمات خودرویی و فروشگاه پیش‌بینی شده است.

بیگدلی گفت: هر 9 مجتمع جدید مجهز به طرح کهاب(کاهش، هدایت، انتقال و بازیافت بخار بنزین) هستند که برای صرفه‌جویی اقتصادی با اهداف زیست‌محیطی اجرا می‌شود.

وی عنوان کرد: این مجتمع‌های خدماتی رفاهی با مشارکت سرمایه گذار بخش خصوصی  و پس از اخذ موافقت اصولی از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای احداث می‌شوند.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: در حال حاضر 18 فقره موافقت اصولی برای ساخت مجتمع‌های خدماتی رفاهی  صادر شده و تعداد دیگری مجتمع خدماتی رفاهی در حال ساخت هستد که این تعداد نیز پس از پایان ساخت در سال‌های آینده بهره‌برداری می‌شوند.

انتهای پیام/1100

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/213398

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.