تاریخ : 09 فروردین 3 20:24
3
در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تغییر ساعت آزمون‌های پایان ترم در صورت قطعی برق

  • کد خبر : 213406
  • 20 خرداد 0 11:35
تغییر ساعت آزمون‌های پایان ترم در صورت قطعی برق
معاون آموزشی دانشگاه امیرکبیر از تغییر ساعت آزمون‌های پایان ترم در صورت قطعی برق خبر داد.

به گزارش شاخص،محمدحسین کریمیان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تهمیدات دانشگاه در زمان قطعی برق حین امتحانات اظهار کرد: تا ۲ تیر کلاس‌های مجازی دانشگاه صنعتی امیرکبیر به پایان می‌رسند و از هفته بعد آن امتحانات به مدت ۲ هفته مجازی برگزار خواهند شد.

او افزود: در حال حاضر قطعی برق زیاد اتفاق نمی‌افتد، اما در صورت وخیم شدن شرایط بیشتر امتحانات را صبح خیلی زود برگزار خواهیم کرد، برای مثال برای جلوگیری از این معضل امتحانات را راس ساعت ۷ صبح یا ۶ و نیم صبح برگزار خواهیم کرد تا گریبانگیر قطعی برق نشویم.

کریمیان تصریح کرد: اگر امتحانات در ساعت ۶ و نیم صبح برگزار شوند به اینصورت تا ساعت ۱۱ دو امتحان برگزار خواهیم کرد که تا این ساعت قطعی برق به احتمال زیاد وجود ندارد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی امیرکبیر ادامه داد: حتی اگر برای قطعی برق شک و تردید هم وجود داشته باشد به احتمال بسیار قوی امتحانات صبح زود برگزار خواهند شد؛ چرا که نیازی به حضور دانشجویان نبوده و در این زمینه می توان با آسودگی در هر ساعت امتحان را برگزار کرد. 

کریمیان درباره مصاحبه  آزمون دکتری گفت: برای برگزاری مصاحبه آزمون دکتری ۱۴۰۰ در دانشگاه صنعتی امیرکبیر ۶۰ درصد سوابق آموزشی و مدارک دانشجویان و ۴۰ درصد هم مصاحبه دکتری امکان پذیر خواهد بود که تمامی جزئیات و ساعت برگزاری در سایت دانشگاه قابل مشاهده است.

انتهای پیام/ 1100

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/213406

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.