تاریخ : 07 اردیبهشت 3 00:39
3
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد قزوین خبر داد

برگزاری برنامه‌های متعدد دهه کرامت در کانون‌های مساجد قزوین

  • کد خبر : 213437
  • 22 خرداد 0 12:42
برگزاری برنامه‌های متعدد دهه کرامت در کانون‌های مساجد قزوین
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد قزوین از برگزاری برنامه‌های ایام دهه کرامت در کانون‌های مساجد سطح استان قزوین خبر داد.

حجت‌الاسلام رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر شاخص؛ اظهار کرد: در ایام دهه کرامت که از سالروز ولادت حضرت معصومه(س) تا ولادت امام رضا(ع) مصادف با 22 خردادماه تا اول تیرماه است، برنامه‌های متعددی در کانون‌های مساجد استان قزوین برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد قزوین افزود: دهه کرامت یادآور همه ارزش‌های ولایی، انسانی و الهی و نشان دهنده زیباترین علایق فرزندان امام موسی کاظم (ع) به یکدیگر و احترام به مقام شامخ ولایت است بر طبق همین آموزه انتقال فرهنگ اهل بیت(ع) به نسل جوان مهم‌ترین وظیفه پدران و مادران است که می‌توانند در قالب داستان‌هایی از زندگانی امامان معصوم (ع) در وجود فرزندان نهادینه کنند.

وی تصریح کرد: برگزاری جشن‌های میدانی و محله محور در نقاط مختلف شهر یکی از برنامه‌های پر مخاطبی است که به همت کانون‌های مساجد برگزار می‌شود.

رمضانی با شاره به لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و تقویت فعالیت‌های فرهنگی هنری خلاق در فضای مجازی اذعان کرد: برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع سیره رضوی و مسابقات پیامکی در این ایام از برنامه‌های است که در فضای مجازی برگزار می‌شود.

‌وی در پایان گفت: برگزاری جشن روز دختر و هدیه به دختران در کانون‌ها و برگزاری جشن در روز ولادت امام رضا(ع) در مساجدی که مزین به نام امام رضا(ع) است و تهیه بسته‌های معیشتی و کمک به نیازمندان در این ایام از دیگر برنامه‌های کانون‌های مساجد استان است.
انتهای پیام/1100

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/213437

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.