تاریخ : 10 فروردین 3 01:45
3
سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین:

نامزدهای انتخاباتی از تبلیغات روی تجهیزات ترافیکی بپرهیزند

  • کد خبر : 213442
  • 22 خرداد 0 14:18
نامزدهای انتخاباتی از تبلیغات روی تجهیزات ترافیکی بپرهیزند
سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: نامزدهای انتخاباتی باید از نصب آگهی‌ها و تبلیغات روی تجهیزات و مبلمان ترافیکی سطح شهر خودداری کنند.

شیما زرآبادی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی شاخص، اظهار کرد: با آغاز مهلت تبلیغات نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر مواردی از نصب تبلیغات روی تجهیزات و مبلمان ترافیکی اعم از دکل‌های دوربین‌های نظارتی، تابلوها، پایه چراغ‌های راهنمایی و خود چراغ‌ها و امثال آن در سطح شهر دیده شده است.


وی افزود: این اقدام علاوه بر آسیب به امکانات یاد شده و تحمیل هزینه به شهر از جیب شهروندان، موجب آسیب به زیبایی بصری می‌شود.


سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین ادامه داد: نامزدهای انتخاباتی بناست وارد شورا شوند تا عضو اتاق فکر شهر باشند و برای آن تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی کنند؛ بنابر این انتظار می‌رود خود آنان پیش از سایر شهروندان قانون‌مدار باشند و برای رسیدن به پیروزی از بیت‌المال و جیب شهروندان هزینه نکنند.


زرآبادی‌پور این مورد را نمونه تضییع حقوق شهروندان برشمرد و بر ضرورت خودداری نامزدها و هواداران آنان از انجام تبلیغات در فضاهای عمومی به خصوص تجهیزات ترافیکی شد.


پایان پیام/1100

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/213442

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.