تاریخ : 10 فروردین 3 03:48
3
جانشین ستاد کرونای استان قزوین خبر داد

اعطای تسهیلات 300میلیونی به صاحبان استخرها در قزوین

  • کد خبر : 213445
  • 23 خرداد 0 08:17
اعطای تسهیلات 300میلیونی به صاحبان استخرها در قزوین
جانشین ستاد کرونای استان قزوین گفت: صاحبان استخرهایی که به دلیل تعطیل شدن در ایام کرونا متضرر شده اند 300 میلیون تومان وام قرض الحسنه دریافت می کنند.

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی شاخص، اظهار کرد: روند بستری ها و فوتی در استان قزوین نزولی شده و روبه کاهش است اما در روزهایی که تبلیغات انتخابات آغاز شده به مراقبت ویژه نیاز داریم تا دچار بحران کرونا نشویم.

وی اضافه کرد: هفته آخر منتهی به 28 خرداد را در پیش داریم و اگر نکات بهداشتی را رعایت نکنبم مشکل ساز می شود.

حبیبی تصریح کرد: موارد پروتکل‌های بهداستی تهیه و به ستادهای انتخاباتی ابلاغ شده و در راستای رفع دغدغه و نگرانی مردم در روز رای گیری تعداد ۱۱۸۷ ناظر و مراقب بهداشتی در تمام شعب مستقر خواهند شد تا رای دهندگان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین یادآورشد: تمام امکانات و تجهیزات مرتبط با مدیریت کرونا از جمله ماسک، دستکش و مواد ضد عفونی مهیا شده است تا مشکلی در روز انتخابات نداشته باشیم.

شرکت‌های خدمات رسان از قطع برق و گاز خودداری کنند

حبیبی گفت: برای جبران ضرر و زیان مشاغل مختلف به ویژه صاحبان استخرها قرار شد مبلغ 300 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه در اختیار مالکان استخرها قرار گیرد.


وی اضافه کرد: همچنین مقرر شد شرکت و دستگاه‌های خدماتی مرتبط با خدمات عمومی مانند برق و گاز از قطع خدمات به دلیل بدهی تا اطلاع ثانوی خودداری کنند.


جانشین ستاد کرونای استان قزوین بیان کرد: اماکن موقوفه  و مذهبی غیر دولتی هم مجازند اجاره خود را افزایش ندهند و مانند سال قبل محاسبه کنند و مجوزهای صادره برای همه فعالیت اصناف تا ۳۱ خرداد امسال مهلت و اعتبار دارد.

این مقام مسئول در پایان گفت: اعتبار انتخابات اعضای هیئت مدیره اصناف و اتحادیه ها تا پایان شهریور ماه امسال تمدید شده و برگزاری انتخابات اتحادیه‌ها تا این زمان به تاخیر خواهد افتاد.

انتهای پیام/ 1300

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/213445

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 3انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.