تاریخ : 28 فروردین 3 13:43
3
جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین:

پروتکل‌های وضعیت قرمز در قزوین اجرا می‌شود

  • کد خبر : 214066
  • 27 تیر 0 07:52
پروتکل‌های وضعیت قرمز در قزوین اجرا می‌شود
جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین گفت: قزوین در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته است که طبق پروتکل‌ها صرفا مشاغل گروه یک مجاز به فعالیت هستند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخص، منوچهر حبیبی در ستاد مقابله با کرونای استان قزوین که شب گذشته در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: قزوین در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته است که طبق پروتکل‌ها صرفا مشاغل گروه یک مجاز به فعالیت هستند.

وی افزود: مشاغل گروه دو، سه، چهار و پنج تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود و ادارات هم باید با دو سوم کارکنان فعالیت کنند و بنا به صلاح‌دید مدیر دستگاه می‌توانند با 50درصد ظرفیت کار کنند.

جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین ادامه داد: در شرایط قرمز کرونایی جلسات در فضای بسته با حضور 15نفر مجاز به برگزاری است و جمعیت بیشتر از این تعداد بنا به وسعت فضا یا در فضای باز امکان‌پذیر است.

تالارهای عروسی تعطیل است

حبیبی تصریح کرد: همه اعضای ستاد باید در اجرا و نظارت بر مصوبات اهتمام داشته باشند و کوتاهی از هیچ مدیر و دستگاهی پذیرفتنی نیست چراکه ستاد کرونا با مرگ و زندگی و سلامت مردم سروکار دارد.

این مقام مسئول بیان کرد: تالارهای پذیرایی باید تعطیل باشند و مجاز به فعالیت در وضعیت قرمز نیستند لذا تیم نظارت و دانشگاه علوم پزشکی باید به خوبی در سطح استان رصد و با متخلفان برخورد کند.

وی با بیان اینکه برگزاری مراسمات عروسی و جشن در باغات هم غیرقانونی است، گفت: رستوران‌ها فقط به صورت بیرون‌بر مجاز به فعالیت هستند و نباید شاهد تجمع در این اماکن باشیم جزو مکان‌های با آلودگی بالا محسوب می‌شوند.

جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین تاکید کرد: مرکز واکسیناسیون در بیمارستان ارتش و دانشگاه فرهنگیان قزوین دایر می‌شود تا با ورود محموله جدید واکسن نیز روند تزریق واکسن به مردم تسریع یابد.

حبیبی در پایان گفت: طبق دستور استاندار دو جلسه یعنی ستاد کرونا و ستاد تنظیم بازار به هیچ عنوان تعطیل‌بردار نیست و کمیته بازرسی و نظارت هم باید بر عملکرد دستگاه‌ها نظارت کند.

انتهای پیام/ 1300/پ2

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/214066

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.