تاریخ : 09 فروردین 3 23:58
3
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین؛

رانندگان  قزوین 133هزار تن محصول چغندرقند را از مبداء خوزستان حمل کردند

  • کد خبر : 214117
  • 29 تیر 0 10:31
رانندگان  قزوین 133هزار تن محصول چغندرقند را از مبداء خوزستان حمل کردند
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: ناوگان حمل و نقل کالای این استان در سال جاری 133هزار و 288 تن محصول چغندرقند را از مبداء استان خوزستان به کارخانه تولید قند در قزوین حمل کرد.

علیرضا معیری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی شاخص، اظهار کرد: با توجه به فسادپذیری زیاد محصول چغندرقند بویژه در فصل گرم سال و محدود بودن مدت دوره حمل آن، سرعت در جابجایی این محصول از اهمیت بالایی برخوردار است.


وی اضافه کرد: در همین راستا از اردیبهشت امسال جلسات و برنامه ریزی های لازم با تمام صنوف حمل و نقلی در حوزه کالا جهت تسریع در حمل این محصول استراتژیک از مبداء استان خوزستان به چند استان دارای واحد تولید قند شامل قزوین، فارس، همدان، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه و اصفهان انجام  و متعاقب آن با ارائه سیاست حمایتی  در محاسبه پیمایش ناوگان، عملیات حمل آغاز شد.


معیری پور ادامه داد: استان قزوین در این مدت با اعزام 5هزار و 672 دستگاه کامیون و در مجموع  با حمل 133 هزار و 288تن محصول چغندرقند به کارخانه تولید قند در استان انجام این مهم را با موفقیت به پایان رساند که در این راه از زحمات تمامی دست اندرکاران بویژه رانندگان، کامیون داران قدردانی‌ می‌شود.


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: براساس آمارهای به دست آمده حمل محصول چغندرقند امسال نسبت به سال گذشته در کشور  47درصد رشد داشته و با برنامه ریزی های مناسب این محصول در مقایسه با سال های گذشته به صورت مناسبی حمل شده است.

انتهای پیام/1100

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/214117

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.