تاریخ : 10 فروردین 3 11:38
3
فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در استان قزوین:

ورود و خروج از مبادی استان قزوین ممنوع شد

  • کد خبر : 214119
  • 29 تیر 0 15:33
ورود و خروج از مبادی استان قزوین ممنوع شد
حبیبی گفت: ممنوعیت تردد از ۱۲ظهر امروز در استان قزوین آغاز و تا سه روز آتی یعنی چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ادامه خواهد داشت و پلاک‌های غیربومی اجازه ورود به استان و پلاک‌های بومی اجازه خروج از استان را ندارند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخص، منوچهر حبیبی در جلسه قرارگاه مقابله با کرونای استان قزوین که ظهر امروز در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه امروز همه در پشت چراغ قرمز کرونا متوقف شدیم و باید تلاش کنیم که از این شرایط بحرانی خارج و حداقل به وضعیت زرد برسیم.

وی افزود: شتاب ویروس دلتا بسیار بالاست و‌ اگر دقت نکنیم به قدری گرفتار خواهیم شد که بیرون‌ آمدن از آن سخت است و باتوجه به روند صعودی مبتلایان و بستری‌ها پیش‌بینی می‌شود که طی سه الی چهار روز آینده ظرفیت تخت‌های استان تکمیل شود.

فرمانده قرارگاه مقابله با کرونای استان قزوین ادامه داد: تعطیلی‌ها برای رهایی از کروناست نه اینکه جاده سفر‌ به شمال شلوغ شود لذا همه در هر جایگاهی باید پای کار بیایند تا بتوانیم بیماری را مهار کنیم.

وی عنوان کرد: بحران کرونا با همکاری مردم و مسئولین حل خواهد شد به طوری که شاید امکانات ما محدود باشد اما ظرفیت مردم بسیار قوی و نقش آفرین است.

حبیبی ادامه داد: ممنوعیت تردد از ۱۲ظهر امروز در استان قزوین آغاز و تا سه روز آتی یعنی چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ادامه خواهد داشت و پلاک‌های غیربومی اجازه ورود به استان و پلاک‌های بومی اجازه خروج از استان را ندارند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۲شب تا ۳ صبح اعمال می‌شود، بیان کرد: در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه به جز مشاغل گروه یک که شامل ۲۹ردیف است نیز مشاغل گروه ۲، ۳ و ۴ اجازه فعالیت ندارند.

وی با بیان اینکه تردد پلاک‌های ۷۹ و ۸۹ در استان بلامانع است، عنوان کرد: فرمانداران هیچ مجوزی را برای تردد صادر نکنند و در صورت صدور هم نیروی انتظامی نباید بپذیرد و به شدت کنترل در مبادی ورودی و خروجی استان قزوین وجود داشته باشد.

فرمانده قرارگاه مقابله با کرونا در استان قزوین اضافه کرد: بانک‌ها، مالیات و تامین اجتماعی در سه روز آتی تعطیل است و با توجه به آلودگی بالا در رستوران‌ها، این اماکن فقط بیرون‌بر خواهند بود و پاساژها و باشگاه‌های ورزشی هم باید طی این سه روز کنترل و نظارت شوند.

حبیبی در پایان گفت: برگزاری مراسمات مذهبی صرفا در فضای باز و با فاصله گذاری اجتماعی مجاز است.
انتهای پیام/ ۱۳۰۰/پ/2

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/214119

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.