تاریخ : 01 اردیبهشت 3 13:33
3
فرماندار شهرستان قزوین خبر داد

اجرای واکسیناسیون کرونا در سه نقطه شهر قزوین

  • کد خبر : 214123
  • 30 تیر 0 08:57
اجرای واکسیناسیون کرونا در سه نقطه شهر قزوین
شفیعی گفت: با استقرار ۱۵۰  نیرو در سه مرکز در قسمت های غرب، شرق و شمال قزوین روند اجرای واکسیناسیون کرونا به ۳۵۰۰  تا ٥٠٠٠ نفر شهروند در روز افزایش می‌یابد.

محمد شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی شاخص، اظهار کرد: شهرستان قزوین در رنگ قرمزدر جدول مربوط به رنگبندی شهرستان‌ها در خصوص کرونا قرار گرفته که اجرای محدودیت و ممنوعیت‌های مربوط به این وضعیت الزامی است.

وی افزود: از چهارشنبه ٣٠ تيرماه به مدت سه روز مشاغل مربوط به گروه دو ، سه و چهار مجاز به فعالیت نیستند و فقط گروه واحدهای صنفی مربوط به گروه یک تا ساعت ۹ شب مجاز به فعالیت بوده و در صورت مشاهده تخلف اتحادیه مربوطه به دلیل عدم اجرای مصوبات و دستورالعمل های صادره از سوی مركزبهداشت  شهرستان قزوین به دستگاه قضا معرفی خواهد شد.

فرماندار شهرستان قزوین ادامه داد: جهت اجرای محدودیت های تردد خودرویی نیروی‌های پلیس راه با استقرار در عوارضی شماره یک، دو و سه عبور و مرور کلیه خودرو ها را بررسی و وسایل نقلیه با پلاک استانهای غيربومي طبق مصوبه متوقف و خودرو جريمه و به سمت استان مبدا برگشت داده خواهد شد.

وی بیان کرد: با مشارکت مرکز بهداشت شهید بلندیان، سپاه امام حسن ( ع) و جمعیت هلال احمر شهرستان قزوین از صبح روزچهارشنبه ۳۰ تیرماه با استقرار ۱۵۰  نیرو در سه مرکز در قسمت های غرب ، شرق و شمال قزوین با سرعت بخشیدن به روند اجرای واکسیناسیون امکان تزریق واکسن کرونا به ۳۵۰۰  تا ٥٠٠٠ نفر شهروندان را در روز محیا خواهند ساخت.

شفیعی در پایان گفت: صبح روز چهارشنبه بعد از بازدید میدانی و تخصصی از مبادی های  ورودی و خروجی تصمیمات  نهایی جهت مسدود سازی یاعدم مسدود نمودن مسیرهای اصلی و فرعی یا چگونگی آن اتخاذ، اعمال و به صورت عمومی اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/ 1300/د

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/214123

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.