تاریخ : 31 فروردین 3 03:08
3
کروکدیل پای نگهبان را قطع کرد

کروکدیل پای نگهبان را قطع کرد

  • کد خبر : 214128
  • 31 تیر 0 08:30
کروکدیل پای نگهبان را قطع کرد
مردی که از ناحیه پا در دهان کروکدیل گرفتار شده بود با کمک افراد محلی از مرگ نجات یافت.

به گزارش شاخص، یک مرد هندوستانی پاهایش را در حمله کروکدیل از دست داد. «ایشواردین» در حال عبور از رودخانه شاردا بود که با حمله غافلگیرانه کروکدیل مواجه شد. این اتفاق روز شنبه و در منطقه‌ای در ایالت اوتار پرادش هند رخ داد. ایشواردین که یک نگهبان بود در حال بازگشت از محل کارش دچار این حادثه شد.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند کروکدیل پس از حمله به ایشواردین تلاش کرد تا او را به داخل آب بکشد. چند نفر از کشاورزان محلی که در نزدیکی محل حادثه حضور داشتند با شنیدن فریاد‌های قربانی به کمک او شتافتند و توانستند وی را از داخل دهان کروکدیل بیرون بکشند. آن‌ها با پرتاب سنگ و حمله با چوب و چماق به سمت این حیوان موفق شدند این مرد را نجات دهند.


بیشتر بخوانید


پس از حدود ۱۵ دقیقه کشمکش میان افراد محلی و کروکدیل سرانجام این حیوان ایشواردین را رها کرد و به داخل آب بازگشت. با این حال در این حادثه پای این مرد قطع شد. او در حالی که بیهوش بود و خون زیادی از دست داده بود به بیمارستان منتقل شد. حال وی وخیم گزارش شده است.

حمله کروکدیل

«هارکِش»، یک فرد محلی به یکی از رسانه‌های هند در این باره گفت: «واقعا صحنه وحشتناکی بود. یک کروکدیل که حدود ۳ متر طول داشت پا‌های ایشواردین را در داخل آرواره‌های خود گرفته بود و قصد داشت او را به داخل آب بکشد. ما با کمک پرتاب سنگ و چوب و چماق موفق شدیم او را از داخل دهان کروکدیل بیرون بکشیم.»

انتهای پیام/1100

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/214128

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.