تاریخ : 07 اردیبهشت 3 01:16
3
فرماندار شهرستان قزوین:

کاهش حضور متکدیان در قزوین مشهود است

  • کد خبر : 214210
  • 04 مرداد 0 10:19
کاهش حضور متکدیان در قزوین مشهود است
فرماندار شهرستان قزوین گفت:  تدابیر کارآمد و تلاش‌های صورت گرفته توسط مسئول مرکز در راستای کاهش حضور متکدیان مشهود بوده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخص، محمد شفیعی فرماندار شهرستان قزوین در بازدید از این مرکز اظهار کرد: اجرای طرح ساماندهی متکدیان باید با همکاری همه دستگاه‌های مسئول در این حوزه انجام شود تا نتیحه مطلوب حاصل شود.

وی افزود: مرکز ساماندهی متکدیان بر اساس مصوبه شورای عالی اداری زیر نظر فرمانداری بوده و مسئول آن توسط فرماندار تعیین می‌شود که سایر دستگاه‌ها با توجه به شرح وظایف تعریف شده باید با این مرکز و مسئول آن همکاری نمایند.

فرماندار شهرستان قزوین تحول در حوزه ساماندهی متکدیان طی یک سال اخیر را قابل تقدیر دانست و گفت: تدابیر کارآمد و تلاش‌های صورت گرفته توسط مسئول مرکز در راستای کاهش حضور متکدیان مشهود بوده است و راه‌اندازی واحد خیریه، پیگیری برای تعیین شعبه قضایی و کاهش حضور متکدیان در شهر قزوین قابل تقدیر است.

شفیعی با اشاره به اهمیت کاهش آسیب‌های اجتماعی گفت: این قبیل کارها نیاز به همت و تلاش مضاعف دارد و صرفا با کار اداری مشکلات این حوزه بر طرف نخواهد شد و باید جهادی و شبانه‌روزی کار کرد تا وضعیت نسبت به گذشته بهبود پیدا کند.

در این دیدار محسن رحیمی مسئول مرکز ساماندهی متکدیان شهرستان قزوین گزارشی از روند اجرای طرح ساماندهی متکدیان طی ۱۵ ماه اخیر ارائه کرد و در ادامه موانع و مشکلات موجود در اجرای طرح ساماندهی مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ 1300/ د

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/214210

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.