تاریخ : 31 فروردین 3 17:22
3
استاندار قزوین:

استخدام پسرخاله‌هایم در سازمان همیاری کذب است

  • کد خبر : 214252
  • 06 مرداد 0 12:34
استخدام پسرخاله‌هایم در سازمان همیاری کذب است
جمالی‌پور گفت: برخی عنوان می‌کنند استاندار اقوامش را در سازمان همیاری‌ها به کارگیری کرده است، خوشبختانه هیچ یک از پسرخاله‌های بنده کارمند دولت نیستند و همه آنها بازاری هستند.

به گزارش شاخص، به نقل از صبح قزوین، هدایت‌الله جمالی‌پور در حاشیه شورای تامین مسکن در واکنش به گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر افراد به کارگیری شده در سازمان همیاری به توصیه وی، اظهار کرد: گاها حرف‌هایی عنوان می‌شود که مصداق بارز بی‌تقوایی است، در خیلی از موارد انصاف و تقوا در کشور درنظر گرفته نمی‌شود و هر صحبت و موضوعی به راحتی عنوان می‌شود.

وی افزود: برخی عنوان می‌کنند استاندار اقوامش را در سازمان همیاری‌ها به کارگیری کرده است، خوشبختانه هیچ یک از پسرخاله‌های بنده کارمند دولت نیستند و همه آنها بازاری هستند و یکی از موفقیت‌های آنها این بوده که در دولت حضور ندارند.

استاندار قزوین عنوان کرد:  شرایط کشور به جایی رسیده که عده‌ای در این مملکت نشسته و به دنبال تهمت‌زدن، بی تقوایی و ایجاد تردید در ذهن مردم و بدبین کردن آنها هستند.

پیش از حرف زدن تحقیق و تفحص کنیم 

این مقام مسئول اذعان کرد: ما از زبان کسی که در جامعه زندگی می‌کند و لباس ارزشی هم به تن کرده این شنیده‌ها را می‌شنویم؛ اقدام این شخص به قیمت بدبین کردن مردم تمام می‌شود.

وی ادامه داد: در این دوره بسیاری از موضوعاتی را مشاهده می‌کنیم که برای تقوا و رضایت الهی، عزت شهدا، مقام معظم رهبری و کشور نیست و برای نفس است و برخی همواره به دنبال تفرقه هستند.

جمالی‌پور  با بیان اینکه تقوا موجب استفاده از فرصت‌ها و نابودی عمیق دشمنی در جامعه است، گفت: از خدا درخواست کنیم همه ما را از شر شیطان دور کند و رضای الهی در کار باشد از این رو هر صحبتی عنوان می‌کنیم باید درباره آن تحقیق کنیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: یکی از مشکلات اساسی کشور عدم تحقیق درباره موضوعات مطرح شده است و این شرایط ارزش‌های جامعه را از بین می‌برد؛ این گونه نیست که این صحبتها تنها درباره دولت فعلی بیان شود و این افراد در دولت بعدی هم مسلما با شمشیر برنده‌تری صحبت خواهند کرد.

وی ادامه داد: این افراد برای رضای الهی این صحبتها را عنوان نمی‌کنند و زمانی که منافع این افراد تامین نشود شمشیرشان برنده‌تر شده و درباره مسئولان بعدی هم اظهار نظر خواهند کرد؛ چنین شرایطی برای کشور بسیار پرخطر و مغایر با توصیه‌های امام راحل و مقام رهبری است.

مدیران به شایعه پراکنی‌ها توجه نکنند/ وامدار کسی نیستیم 

این مقام مسئول گفت: از همه دوستان درخواست دارم توجه جدی به این شایعه پراکنی‌ها نداشته باشند؛ درباره مدیران در دولت همیشه حرف‌ها و حدیث‌های بسیاری عنوان می‌شود که ارزش توجه ندارد و تمام مدیران بدانند باید به کشور و مردم خود خدمت می‌کنند.
 
استاندار قزوین یادآور شد: مبادا کسی انگیزه‌اش برای خدمت به مردم کم شود چرا که ما یک امانت را در اختیار داریم و این امانت برای مردم است و ما امانتدار مردم بوده و وامدار کسی نیستیم.

جمالی‌پور تصریح کرد: کم کاری کردن تحت تاثیر صحبت‌های بیهوده می‌تواند موجب خسارت‌های اقتصادی برای کشور و مردم شود و امروز زمان به عنوان یکی از عناصر مهم توسعه است.

وی ادامه داد: زمان به اندازه منابع انسانی اهمیت دارد؛ رقابت امروز در زمان تعریف می‌شود و در توسعه بسیار مهم است.

استاندار قزوین در پایان مطرح کرد: دولت جدید دولتی است که در تلاش برای استفاده از تمام ظرفیت سرمایه‌های انسانی است و آرزوی توفیق برای آن دولت را داریم.

انتهای پیام/۴۰۰۶

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/214252

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.