تاریخ : 29 اسفند 2 13:24
3
لیگ برتر فوتبال؛

پیکان - پرسپولیس؛ پیکان سواری سرخپوشان برای گلات قهرمانی/ استقلال - سپاهان؛ رویای شیرین فرهاد برای آخر فصل

  • کد خبر : 214258
  • 07 مرداد 0 09:48
پیکان - پرسپولیس؛ پیکان سواری سرخپوشان برای گلات قهرمانی/ استقلال - سپاهان؛ رویای شیرین فرهاد برای آخر فصل
پرونده بازی‌های لیگ بیستم فوتبال روز جمعه با انجام ۸ دیدار بسته خواهد شد و تکلیف قهرمان مشخص می‌شود.

به گزارش شاخص، دیدار‌های هفته پایانی لیگ بیستم فوتبال روز جمعه در حالی برگزار می‌شوند که قهرمان این دوره از مسابقات از بین پرسپولیس و سپاهان مشخص خواهد شد. علاوه بر این، تیم‌های سایپا، ذوب آهن و نفت مسجد سلیمان در انتهای جدول رده بندی رقابت تنگاتنگی دارند تا به لیگ دسته یک سقوط نکنند.

مسابقات لیگ برتر فوتبال بعد از کش و قوس‌های فراوان روز جمعه به پایان می‌رسد و همه نگاه‌ها به سمت بازی پرسپولیس و سپاهان برابر حریفانشان است تا ببینند از بین این ۲ تیم کدامیک قهرمان این دوره از رقابت‌ها می‌شود.  

پیکان- پرسپولیس؛ پیکان سواری سرخپوشان برای گلات قهرمانی/ استقلال- سپاهان؛ رویای شیرین فرهاد برای آخر فصل

پیکان- پرسپولیس/ ورزشگاه شهر قدس ساعت ۲۱:۱۵

دیدار پرسپولیس و پیکان یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته پایانی لیگ برتر فوتبال محسوب می‌شود و سرخپوشان پایتخت با پیروزی در این بازی می‌توانند برای پنجمین بار متوالی قهرمان لیگ برتر فوتبال شوند.

سرخپوشان پایتخت هفته گذشته با برتری پرگل برابر تیم تراکتور با ۶۴ امتیاز صدرنشینی خود را در لیگ برتر فوتبال تثبیت کردند. آن‌ها قصد دارند با برتری برابر پیکان  پنجمین قهرمانی خود را به دست آورند و دل هواداران خود را شاد کنند.

با توجه به اینکه سرخپوشان پایتخت اختلاف ۲ امتیازی با تیم سپاهان رقیب خود برای قهرمانی دارند به همین علت همه چیز در دست خودشان است و با پیروزی برابر پیکان می‌توانند جشن قهرمانی را بدون حضور هواداران پرشور خود در ورزشگاه شهر قدس برپا کنند.

گل محمدی به خوبی می‌داند که یک لغزش از تیمش باعث می‌شود که جام قهرمانی از دست این تیم بیفتد و به سپاهان برسد،  به همین علت تیمش را با تمام قوا به زمین مسابقه می‌فرستد.

شنیده می‌شود محمد حسین کنعانی زادگان مدافع پرسپولیس فصل آینده در  تیم فوتبال  الاهلی قطر بازی خواهد کرد به همین علت بازی با پیکان آخرین حضور این بازیکن در ترکیب سرخپوشان خواهد بود. علاوه بر این، شهریار مغانلو هم قراردادش با باشگاه پرسپولیس بعد از بازی با پیکان به پایان می‌رسد و اگر مدیران پرسپولیس نتوانند رضایت نامه مغانلو را از باشگاه قبلی اش بگیرند، او نیز بازی با پیکان آخرین حضورش با پیراهن سرخپوشان خواهد بود.

در آن طرف، تیم پیکان هفته گذشته برابر تیم سقوط کرده ماشین سازی به پیروزی پرگل دست یافت و با ۴۰ امتیاز در جایگاه هفتم قرار دارد.

خودروسازان تهرانی امید کمی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دارند بنابراین سعی می‌کنند آخرین شانس‌های خود را امتحان کنند.

کمال کامیابی نیا و علی شجاعی به علت مصدومیت قادر به همراهی سرخپوشان دربازی پایانی نیستند.

بازی رفت ۲ تیم با نتیجه یک بر صفر به نفع تیم پرسپولیس به پایان رسید.

پیکان- پرسپولیس؛ پیکان سواری سرخپوشان برای گلات قهرمانی/ استقلال- سپاهان؛ رویای شیرین فرهاد برای آخر فصل

استقلال- سپاهان/ ورزشگاه آزادی ساعت ۲۱:۱۵

دیدار استقلال و سپاهان یکی از بازی‌های حساس هفته پایانی به شمار می‌آید و طلایی پوشان اصفهانی به دنبال پیروزی در این بازی هستند تا با لغزش احتمالی پرسپولیس بتوانند جام قهرمانی را به اصفهان ببرند.

شاگردان نویدکیا رقابت تنگاتنگی با سرخپوشان پایتخت برای قهرمانی دارند و آن‌ها با پیروزی برابر تیم همشهری خود ذوب آهن به کسب قهرمانی در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال امیدوار باقی ماندند.

طلایی پوشان اصفهانی روز جمعه نیم نگاهی هم به نتیجه بازی پرسپولیس و پیکان دارند و امیدوارند اتفاقات آن بازی به نفعشان رقم بخورد.

با توجه به اینکه جایگاه تیم استقلال در رتبه سوم جدول رده بندی تثبیت شده است به همین علت این تیم انگیزه چندانی برای بازی پایانی خود ندارد و همین موضوع می‌تواند به نفع سپاهان باشد که به برد این بازی نیاز مبرم دارد تا در صورت از دست دادن امتیاز از سوی پرسپولیس بتواند قهرمانی لیگ برتر فوتبال را به دست آورد. البته این نکته را هم نباید فراموش کرد که استقلال دوست ندارد پرسپولیس قهرمان می‌شود. 

سپاهانی‌ها برای قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ۲ راه پیش رو دارند. آن‌ها در صورت برد برابر استقلال و از آن طرف شکست پرسپولیس مقابل پیکان می‌توانند جام قهرمانی را به دست آورند. همچنین اگر پرسپولیس برابر پیکان به تساوی دست یابد در آن صورت شاگردان نویدکیا  با بردن استقلال با اختلاف ۳ گل می‌توانند قهرمانی را کسب کنند.

احمد موسوی بازیکن استقلال به علت ابتلا به کرونا نمی‌تواند تیمش را در این بازی همراهی کند. علاوه بر این، شیخ دیاباته مهاجم خارجی آبی پوشان هم به احتمال زیاد در این بازی حضور ندارد.

همچنین محمدرضا حسینی هافبک سپاهان به علت محرومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی نیست.

فرهاد مجیدی و محرم نویدکیا تاکنون به عنوان سرمربی با یکدیگر روبرو نشدند و بازی روز جمعه اولین نبرد آن‌ها تلقی می‌شود.

بازی رفت ۲ تیم با نتیجه ۲ بر صفر به نفع تیم سپاهان به پایان رسید.

پیکان- پرسپولیس؛ پیکان سواری سرخپوشان برای گلات قهرمانی/ استقلال- سپاهان؛ رویای شیرین فرهاد برای آخر فصل

صنعت نفت آبادان- ماشین سازی/ روز جمعه ساعت ۲۱:۱۵

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان هفته گذشته در دربی جنوب با ۲ گل برابر تیم فولاد شکست خورد و با ۳۴ امتیاز در جایگاه یازدهم قرار دارد.

جایگاه صنعت نفت آبادان به صورتی است که نتیجه بازی با ماشین سازی در سرنوشت این تیم آبادانی تاثیر نمی‌گذارد، اما این تیم آبادانی تلاش خود را می‌کند تا با پیروزی فصل بیستم را به پایان برساند و کار راحتی هم در بازی روز جمعه پیش رو دارد.

در آن طرف، تیم فوتبال ماشین سازی که سقوطش به لیگ دسته یک قطعی شده است، هفته گذشته برابر پیکان شکست سنگینی متحمل شد و این تیم تبریزی برای اعاده حیثیت به مصاف حریف آبادانی خود می‌رود.

 بازی رفت ۲ تیم با نتیجه یک بر صفر به نفع ماشین سازی به پایان رسید.

آلومینیوم اراک- نفت مسجد سلیمان/ روز جمعه ساعت ۲۱:۱۵

تیم فوتبال آلومینیوم اراک هفته گذشته برابر تیم سایپا شکست خورد و با ۳۷ امتیاز در جایگاه نهم قرار دارد.

نتیجه بازی هفته پایانی در سرنوشت شاگردان منصوریان تاثیری نمی‌گذارد  به همین علت آن‌ها با خیال راحت پا به زمین مسابقه می‌گذارند.

در آن طرف، تیم نفت مسجد سلیمان هفته گذشته با نتیجه ۲ بر یک برابر تیم گل گهر سیرجان شکست خورد و با ۲۸ امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار گرفت است.

تیم نفت مسجد سلیمان یکی از گزینه‌های سقوط به لیگ دسته یک است، به همین علت این تیم به ۳ امتیاز بازی پایانی خود نیاز مبرم دارد تا در لیگ برتر فوتبال باقی بماند.

بازی رفت ۲ تیم با نتیجه ۲ بر یک به نفع تیم آلومینیوم اراک به پایان رسید.

گل گهر سیرجان- نساجی مازندران/ روز جمعه ساعت ۲۱:۱۵

تیم فوتبال گل گهر سیرجان هفته گذشته برابر تیم نفت مسجد سلیمان به برتری دست یافت و با ۴۴ امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارد.

شاگردان قلعه نویی شانس زیادی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دارند به همین علت آن‌ها به دنبال پیروزی در بازی پایانی خود هستند تا فصل آینده در آسیا حضور داشته باشند.

در آن طرف، تیم فوتبال نساجی مازندران هفته گذشته با وجود شکست برابر تیم استقلال در جایگاه دوازدهم باقی ماند و در لیگ برتر فوتبال ماندنی شد.

ساکت الهامی از زمانی که هدایت نساجی مازندران را برعهده گرفته، نتایج خوبی با این تیم شمالی در لیگ برتر فوتبال به دست آورده و همین موضوع باعث شده که مدیران این باشگاه به دنبال تمدید قرارداد با این مربی باشند.

 بازی رفت ۲ تیم با نتیجه ۲ بریک به نفع تیم گل گهر سیرجان به پایان رسید.

پدیده مشهد - فولاد/ ورزشگاه امام رضا (ع) / جمعه  ساعت ۲۱:۳۰

تیم فوتبال پدیده مشهد هفته گذشته برابر تیم مس رفسنجان شکست خورد و با کسب ۳۷ امتیاز در جایگاه هشتم قرار گرفته است.

شاگردان رحمتی قصد دارند ۳ امتیاز بازی با فولاد را بگیرند تا فصل بیستم را با پیروزی به پایان برسانند،  اما کار سختی برابر تیم فولاد دارند.

در آن طرف، تیم فولاد هفته گذشته در دربی جنوب برابر تیم صنعت نفت آبادان پیروز شد و با ۴۳ امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارد.

شاگردان نکونام هنوز برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا شانس دارند به همین علت آن‌ها برای کسب پیروزی  به مشهد می‌روند تا با کسب جایگاه چهارم بتوانند فصل آینده در آسیا حضور داشته باشند.

جدال نکونام و رحمتی ملی پوشان سابق تیم ملی فوتبال در این بازی جذاب و دیدنی خواهد بود.

بازی رفت ۲ تیم با نتیجه ۲ بر صفر به نفع تیم فولاد به پایان رسید.

تراکتور- سایپا/ ورزشگاه یادگار امام تبریز/ جمعه  ساعت ۲۱:۱۵

تیم فوتبال تراکتور هفته گذشته برابر پرسپولیس شکست سنگینی متحمل شد و با کسب ۴۲ امتیاز در جایگاه ششم قرار دارد.

شاگردان کریمی با پیروزی برابر نارنجی پوشان سایپا می‌توانند رتبه چهارم را به دست آورند و به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا امیدوار باشند به شرطی که تیم‌های گل گهر سیرجان و فولاد برابر حریفان خود امتیاز از دست بدهند.

با وجود اینکه فیروز کریمی همراه با تراکتور نتایج خوبی گرفته است، اما گفته می‌شود که این مربی فصل آینده هدایت سرخپوشان تبریزی را برعهده نخواهد داشت و طبق اظهارات مدیرعامل تراکتور قرار است  روز یکشنبه هفته آینده سرمربی جدید سرخپوشان مشخص شود.

محمدرضا خانزاده، پیمان کشاورز و عباس زاده  به علت مصدومیت قادر به همراهی سرخپوشان تبریزی در این بازی نیستند.

در آن طرف، تیم فوتبال سایپا هفته گذشته برابر تیم آلومینیوم اراک به برتری دست یافت و با ۲۶ امتیاز در رتبه پانزدهم قرار دارد.

نارنجی پوشان سایپا یکی از کاندیدا‌های سقوط به لیگ دسته یک هستند و آن‌ها نیاز مبرم به ۳ امتیاز بازی با تراکتور دارند تا در لیگ برتر فوتبال ماندنی شوند، اما کار سختی در تبریز پیش رو دارند.

طا‌ها شریعتی، امید دره، فریبرز گرامی، ابوالفضل جلالی و حسین کامیاب به علت آسیب دیدگی طولانی مدت نمی‌توانند تیم سایپا را در این بازی همراهی کنند.

بازی رفت ۲ تیم با نتیجه ۲ بر یک به نفع تراکتور به پایان رسید.

ذوب آهن- مس رفسنجان/ روز جمعه ساعت ۲۱:۱۵

تیم فوتبال ذوب آهن هفته گذشته در دربی اصفهان با نتیجه ۲ بر صفر مقابل سپاهان شکست خورد و با کسب ۲۶ امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار گرفته است.

ذوبی‌ها برای فرار از سقوط به لیگ دسته یک محکوم به پیروزی برابر مس رفسنجان هستند تا در لیگ برتر فوتبال ماندنی شوند.

در آن طرف، تیم مس رفسنجان هفته گذشته برابر تیم پدیده به پیروزی دست یافت و با ۳۶ امتیاز در جایگاه دهم قرار گرفت.

جایگاه شاگردان محمد ربیعی در جدول رده بندی به صورتی است که نتیجه بازی روز جمعه در سرنوشت آن‌ها تاثیری ندارد به همین علت با خیال راحت به مصاف تیم سایپا می‌روند.

بازی رفت ۲ تیم با نتیجه ۳ بر یک به نفع تیم مس رفسنجان به پایان رسید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 1100

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/214258

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.