تاریخ : 29 اسفند 2 12:08
3
ماسک‌های مناسب برای مبارزه با سویه دلتا

ماسک‌های مناسب برای مبارزه با سویه دلتا

  • کد خبر : 214263
  • 07 مرداد 0 10:35
ماسک‌های مناسب برای مبارزه با سویه دلتا
متخصصان می‌گویند ماسک‌های KN ۹۵ یا N ۹۵ بیشتر از سایر ماسک‌ها می‌تواند افراد را در برابر سویه دلتا، ایمن کند.

به گزارش شاخص،روزنامه همشهری نوشت: سویه دلتای کرونا‌ویروس همچنان به ایجاد موج‌های سهمگین بیماری کووید-۱۹ در دنیا ادامه می‌دهد و در این بین ماسک به تنها نجات‌دهنده انسان از این سویه خطرناک، تبدیل شده است. اما کارشناسان معتقدند برخی ماسک‌ها برای مبارزه با عفونت دلتا بهتر عمل می‌کنند.

دکتر اسکات گاتلیب، مدیر سابق سازمان غذا و داروی آمریکا می‌گوید که زدن ماسک می‌تواند در محافظت از ابتلا به سویه دلتای کرونا از فرد محافظت کند، اما کیفیت ماسک هم مهم است. او تأکید کرد که ماسک‌های KN ۹۵ یا N ۹۵ بیشتر از سایر ماسک‌ها می‌تواند شما را در برابر سویه دلتا، ایمن کند.

به‌گفته گاتلیب، هرچند ماسک‌های KN ۹۵ یا N ۹۵ در ابتدای شیوع کووید-۱۹ به‌شدت کمیاب شدند، اما حالا به وفور در کل جهان در دسترس افراد قرار گرفته است. او می‌گوید: باتوجه به افزایش منابع تولید و فروش این نوع ماسک‌ها، به مردم توصیه می‌کنم به کیفیت آن ایمان داشته باشند و درصورت امکان از آن به‌صورت روزانه استفاده کنند تا بیشتر در برابر ابتلا به کرونای دلتا محافظت شوند.

در بسیاری از کشور‌های اروپایی و آمریکا که اغلب جمعیت واکسینه شده‌اند نیز با ایجاد موج جدید همه‌گیری، اجبار استفاده از ماسک نیز در برخی شهر‌ها مانند لس‌آنجلس، آستین و تگزاس، دوباره در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/1100

منبع: میزان

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/214263

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.