تاریخ : 09 فروردین 3 14:04
3
فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین:

خدمات قرارگاه پیشرفت و آبادانی در حوزه محرومیت‌زدایی چشمگیر است

  • کد خبر : 215027
  • 16 شهریور 0 10:15
خدمات قرارگاه پیشرفت و آبادانی در حوزه محرومیت‌زدایی چشمگیر است
سردار رستمعلی رفیعی آتانی گفت: اقدامات و عملکرد چشمگیر قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قزوین در روستاها، ثابت کرد که با کمک مردم می‌توان کارهای بزرگی انجام داد.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی شاخص، اظهار کرد: در هر زمان و هر مکانی از تاریخ همانند انقلاب اسلامی و دفاع مقدس که مردم پای کار آمدند، آن کار به اتفاق بزرگ تاریخی تبدیل شد.

وی افزود: حضور قرارگاه پیشرفت و آبادانی در روستاهای محروم و نقش پررنگ مردم در کنار قرارگاه به عنوان یکی از سه ضلع اجرای پروژه‌ها در هر پنج کارگروه، سبب شده تا کارهای به زمین مانده روستاها به سرعت انجام و نتایج بزرگی حاصل شود.

فرمانده سپاه استان قزوین تاکید کرد: مسئولین هم باید از نزدیک بصورت میدانی مشکلات و موانع روستاها را بررسی و برای حل آن در میدان تصمیم گیری کنند. مسئولی که پشت میز اداره بنشیند و از نزدیک و در میدان مشکلات را با چشم نبیند، درک و فهم درستی برای حل مشکل پیدا نخواهد کرد پس باید در دل مردم و کنار آنها همدرد شد تا بتوان تصمیم سریع و راهگشا گرفت.

رفیعی آتانی تاکید کرد: در سیل اخیر الموت شرقی، بسیجیان، جهادگران و بچه های قرارگاه پیشرفت و آبادانی در اولین ساعات سیل در منطقه حضور داشتند و طوری کار می‌کردند که انگار فرزند چندین ساله همان روستا هستند و برای آبادانی روستا دغدغه‌ مند بودند.

این مقام مسئول در پایان گفت: روحیه بسیجی در هر جا حاکم شود، با دستان خالی و کمترین امکانات می‌توان بیشترین خدمات را به مردم ارائه کرد.

انتهای پیام/1700/ د

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/215027

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.