تاریخ : 31 فروردین 3 03:59
3
معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر قزوین:

رکورد روزانه تزریق واکسن کرونا در مرکز تجمیعی واکسیناسیون هلال احمر شکسته شد

  • کد خبر : 215042
  • 17 شهریور 0 08:00
رکورد روزانه تزریق واکسن کرونا در مرکز تجمیعی واکسیناسیون هلال احمر شکسته شد
فرهاد ارجمندی گفت: در مرکز تجمیعی واکسیناسیون هلال احمر در محل هنرستان شهید عظیمیان شهرستان قزوین مجموعا ۷۰۶ دز واکسن کرونا از نوع سینوفارم و برکت و دز دوم آسترازنکا به گروههای هدف تزریق شد.

دکتر فرهاد ارجمندی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی شاخص، اظهار کرد: روز سه شنبه در دو شیفت کاری صبح و عصر در مرکز تجمیعی واکسیناسیون هلال احمر در محل هنرستان شهید عظیمیان شهرستان قزوین مجموعا ۷۰۶ دز واکسن کرونا از نوع سینوفارم و برکت و دز دوم آسترازنکا به گروههای هدف تزریق شد.‌

وی افزود: این میزان بیش از یک و نیم برابر بالاترين رکورد تزریق روزانه در این مرکز است و با برنامه ریزی های صورت گرفته به نظر می رسد میزان تزریق روزانه واکسن توسط جمعیت هلال احمر از این میزان هم بالاتر خواهد رفت.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان قزوین اذعان کرد: مرکز تجمیعی واکسیناسیون هلال احمر شرایط مناسبی را برای افزایش تزریق واکسن به مردم ایجاد کرده است و این روند ادامه خواهد داشت تا انشالله بتوانیم با کمک همه ارگانهای دخیل در امر واکسیناسیون به همه گروههای هدف واکسن تزریق کنیم.

فرهادی عنوان کرد: برخی در تزریق واکسن کرونا تردید دارند یا منتظر واکسن خاصی هستند ولی به افراد واجد شرایط توصیه می شود در اسرع وقت نسبت به زدن واکسن اقدام کنند که در شرایط فعلی بهترین کار تزریق واکسن است.

این مقام مسئول تصریح کرد: جمعیت هلال احمر، مرکز تجمیعی واکسیناسیون در محل هنرستان شهید عظیمیان شهرستان قزوین را در راستای اعلام ستاد مبارزه با کرونا مبنی بر ضرورت ایجاد مراکز جدید واکسیناسیون به منظور جلوگیری از ایجاد شلوغی و ازدحام مردم و همچنین سرعت بخشیدن به واکسیناسیون، از روز شنبه نهم مرداد ماه راه‌اندازی کرده است که ‫شهروندان می توانند با در دست داشتن کارت ملی و پیامک دعوت برای تزریق واکسن به این محل مراجعه کنند.

وی در پایان گفت: هلال احمر با توجه به ماهیت بشردوستانه‌ای که دارد و عملی‌کردن شعار حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها، در مسیر خدمت به بیماران از تمام توان خود به نفع آنان بهره می‌برد و در کنار مردم عزیز تا از بین رفتن و کنترل بیماری کرونا خواهد بود.

انتهای پیام/1700/ د

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/215042

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.