تاریخ : 10 فروردین 3 17:23
3
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای:

۵۶هزار تن کالای اساسی به استان قزوین حمل شد

  • کد خبر : 215085
  • 18 شهریور 0 12:34
۵۶هزار تن کالای اساسی به استان قزوین حمل شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از حمل و جابجایی ۵۶هزار و۳۶۸ تن کالای اساسی و سهمیه نهاده‌های دامی از جنوب کشور به استان خبر داد.

جواد حق‌لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی شاخص، اظهار کرد: از ابتدای تخلیه و حمل کالاهای اساسی از بندر امام خمینی(ره) خوزستان که از نیمه خردادماه آغاز شده تاکنون ۲هزار و ۳۸۵بارنامه به استان صادر شده است.

وی افزود: به منظور تسریع در روند جابجایی و حمل کالاهای اساسی در کنار ناوگان حمل و نقل جاده‌ای ۳۳ دستگاه ماشین‌آلات راهداری استان نیز در سه مرحله به استان خوزستان اعزام شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین تاکید کرد: به دلیل اهمیت تخلیه سریع بنادر و جلوگیری از دپوی کالا در آنها از همان ابتدا اقدامات و جلسات لازم با شرکت‌های حمل و نقل کالا جهت سرعت‌بخشی به این روند در استان انجام شد.

حق لطفی گفت: از همکاری و همراهی رانندگان ناوگان حمل و نقل که با وجود شرایط سخت ناشی از شیوع کرونا و گرمای شدید هوا در جابجایی کالاهای اساسی مشارکت کردند قدردانی می‌کنیم.

این مقام مسئول در پایان اذعان کرد: 12 هزار دستگاه کامیون در ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین کار حمل و جابجایی کالاهای مورد نیاز مردم از سایر نقاط کشور را بر عهده دارد.

انتهای پیام/1700/ د

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/215085

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.