تاریخ : 30 فروردین 3 18:21
3
مدیر عامل جمعیت هلال احمر خبر داد

کمک 87 میلیون ریالی بازنشستگان قزوینی در طرح نذر آب

  • کد خبر : 215128
  • 20 شهریور 0 10:18
کمک 87 میلیون ریالی بازنشستگان قزوینی در طرح نذر آب
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از کمک ۸۷ میلیون ریالی بازنشستگان در طرح نذر آب در مناطق محروم استان خراسان جنوبی خبر داد.

دکتر حسن آصفی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی شاخص، اظهار کرد: بازنشستگان تأمین اجتماعی قزوین که روزگاری در لباس صادقانه خدمت به هموطنان خود خدمت رسانی می‌کردند در دوران بازنشستگی نیز نیکوکاری، انساندوستی و عشق خود را بصورت داوطلبانه در امور خیر قرار داده‌اند و اینک با شرکت در طرح ملی نذر آب در شهرستان درمیان استان خراسان جنوبی در انجام امور خیرخواهانه و داوطلبانه مشارکت خود را نشان دادند.

وی افزود: بازنشستگان تأمین اجتماعی با مشارکت معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین و همچنین هماهنگی کانون بازنشستگان این جمعیت، کمکهای نقدی و غیرنقدی خود را به ارزش ۸۷ میلیون ریال برای کمک به هموطنان عزیز در مناطق محروم استان خراسان جنوبی، در راستای اجرای طرح نذر آب ۴ به هلال‌ احمر استان قزوین برای کمک به این هموطنان اهدا کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین عنوان کرد: این میزان کمک بازنشستگان شامل ۲۱ میلیون ریال کمکهای نقدی، ۲۱ میلیون ریال لوازم التحریر و واریز مبلغ ۱۱ میلیون ریال کمک نقدی به حساب خیرین جمعیت هلال احمر و همچنین  ۳۰۰ بطری آب معدنی، لباس زنانه، بسته های تنقلات و اسباب بازی بوده است که از سوی بازنشستگان عزیز تأمین اجتماعی استان با کمک هلال احمر و نظارت دبیر کانون بازنشستگان جمعیت هلال احمر بین خانوادهای محروم روستای «مورتیغ» از توابع شهرستان درمیان استان خراسان جنوبی توزیع شد.

آصفی اذعان کرد: بازنشستگان استان قزوین نشان دادند که بازنشستگی پایان کار و فعالیت آنها نیست و در این دوران نیز می‌توانند انسان دوستی و ایثار خود را نشان دهند و نمونه بارز آن فعالیت‌های ارزشمند و خیرخواهانه آنها در طرح نذر آب در شهرستان درمیان استان خراسان جنوبی است.

 

این مقام مسئول در پایان گفت: از برنامه‌های کاروان اعزامی هلال احمر استان قزوین در مناطق محروم استان خراسان جنوبی در راستای اجرای طرح نذر آب، توزیع بسته‌های حمایتی و معیشتی، توزیع ۲۰ تن آرد و انجام پروژه‌های آبرسانی پایدار و توزیع تانکر آب در مناطقی که مشکل آب آشامیدنی دارند بوده است که این امر با همکاری خیرین استان قزوین در حال اجراست.

انتهایپیام/1700/ د

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/215128

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.