تاریخ : 10 فروردین 3 13:53
3
مدیرکل اوقاف و امور خیریه قزوین خبر داد

برپایی موکب اربعین حسینی در کربلا

  • کد خبر : 215144
  • 21 شهریور 0 12:25
برپایی موکب اربعین حسینی در کربلا
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از برپایی موکب در مراسم اربعین حسینی در کربلا خبر داد و گفت: در این موکب در هر شبانه روز به ۵ هزار نفر اسکان داده می‌شود.

حجت‌الاسلام مصطفی مجیدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی شاخص، اظهار کرد: در این موکب در هر شبانه روز به ۵ هزار نفر اسکان داده می‌شود؛ همچنین پذیرایی از ۱۰ هزار زائر با غذای گرم انجام خواهد شد.

وی افزود: با توجه به شرایط کرونایی و دشواری‌هایی که در اعزام موکب وجود دارد تصمیم بر این شده که یک موکب واحد در کربلا با همت و مشارکت موکب لقاء الحسین کربلا برپا شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین تاکید کرد: این موکب از ۶ روز به اربعین مانده آماده پذیرایی و اسکان زائران خواهد بود؛ چراکه آنگونه که اعلام شده اعزام زائر برای مراسم اربعین از ۲۸ شهریور ماه خواهد بود.

مجیدی گفت: موکب اداره کل اوقاف استان قزوین در خیابان شارع بغداد، ضلع شمالی حرم حضرت عباس (ع)، حسینیه الکرادة الشرقیة برپا خواهد شد.

این مقام مسئول ابراز کرد: تمام خدام موکب اداره کل اوقاف، امامزاده بی‌بی‌زبیده خاتون (س) با هزینه شخصی عازم کربلا جهت خدمت رسانی به زائران امام حسین (ع) خواهند شد ضمن اینکه امسال اعزام زائران به صورت هوایی و هزینه رفت و برگشت و ایاب و ذهاب زائران قریب به ۷ میلیون تومان است.

وی در پایان عنوان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته علاوه بر موکب اداره کل اوقاف از دو موکب دیگر استان قزوین شامل موکب سلامت و ستاد مردمی اربعین حمایت خواهیم کرد و این سه موکب با حمایت مجموعه موقوفات استان قزوین در مراسم اربعین عراق جهت خدمت رسانی برپا خواهد شد.

انتهای پیام/1700/ د

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/215144

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.